Gå til innhold

Er analsex deilig for en jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får vaginalorgasme lett som bare det, men jeg er trang og har sterke muskler. Det har sikkert noe å si :)Anonymous poster hash: c3e78...531

Ja, alle vi som ikke får vaginalorgasmer uten hjelp fra klitoris, har slappe, slappe skjeder, så størrelse med en vannbøtte. Det gjelder vel 90 % av oss kvinner.

Anonymous poster hash: 71ed1...840

• Liker 7

For meg føles det som å drite ut et stort strykjern. Får ikke orgasme, men kjenner at blodtrykket øker, faretruende.

Neste gang jeg innleder et forhold blir det skriftlig kontrakt i 6 eksemplarer om at analsex er uaktuelt.

Analsex er ikke noe man kjører på i. Her skal man lytte til hverandre ja.

Gjest snoopy_93

Det har hendt én gang at det var litt digg, men det var fordi vi brukte ca en time på å varme opp ordentlig og fordi vi brukte vibrator i tillegg.. 
Sånn ellers så er det vondt og jeg gleder meg mer til det er over slik at jeg kanskje slipper å sprekke opp hver eneste gang jeg går på dritern de påfølgende ukene

Annonse

Det har hendt én gang at det var litt digg, men det var fordi vi brukte ca en time på å varme opp ordentlig og fordi vi brukte vibrator i tillegg.. 

Sånn ellers så er det vondt og jeg gleder meg mer til det er over slik at jeg kanskje slipper å sprekke opp hver eneste gang jeg går på dritern de påfølgende ukene

Huff, høres ikke kjekt ut :( Får du fysiske plager så lenge i ettertid så burde du slutte med analsex (med mindre du har veldig lyst selv da). Det er helt greit å la være selv om kjæresten har lyst.

Anonymous poster hash: ba831...8d7

• Liker 1

Jeg tenner på tanken og liker generell lek, men får for store smerter og "negative følger" av det iallefall ett døgn etterpå.

Dermed kunne jeg nok ikke fått orgasme heller.

Jeg har vært inne på tanken om å prøve lengre, men synes fortsatt ettervirkningene av det er såpass plagsomme at det nok ikke blir noe av.

Kunne ikke vært sosial eller gått på jobb dagen etter, liksom.

Anonymous poster hash: 66344...11a

Det virker som det er veldig enten-eller. Vet om flere som elsker det og nesten har sluttet med vaginal sex, men for min del føles det bare vondt, ekkelt og rart. Har heldigvis en mann som er enig med meg også.

Anonymous poster hash: e3194...f4f

Annonse

Gjest Zeitgeist

Altså, for å komme med litt oppklaring her:

Klitoris har omlag 8000 frie nerveendelser. En nerveendelse har som oppgave å formidle såvel smerte som nytelse. 

Rektum har 50 000 (altså over seks ganger så mange) frie nerveendelser. Ergo gjør det enten helvetes vondt eller himmelsk godt når man går inn bakveien. 

Og til slutt et par formanende ord:

1) Den som blir tatt i stumpen er også sjefen! Nei betyr Nei, og Ikke mer betyr Ikke mer! Ferdig snakka!

2) Tid og tålmodighet. Såfremst ikke passiv partner eksplisitt har bedt om det, så ikke kjør på som en Duracell-kanin med ekstra påhengsmotor fylt med flybensin. Vagina tåler litt juling - det er tross alt en fødselskanal. Stumpen derimot, bør behandles av kyndig personell med god tid. 

3) Glidemiddel, glidemiddel, glidemiddel, massevis av glidemiddel. Stumpen er ikke utstyrt med egne fuktighetskjertler slik som vaginal! (Og gjerne/helst kondom).

Er det noe godt for en jente å få den bak? Får dere orgasme av det liksom? En mann som blir pult får til slutt orgasme fordi g-punktet til mannen er der.

Anonymous poster hash: e2e21...c8b

Nei, det kjennes ut som tarmspyling. Er bare jævla ekkelt og naturstridig!

Anonymous poster hash: 12ebe...fe0

Annonse

Kjerringa digger det, mange sutrete kvinns her inne.

Anonymous poster hash: 9b99c...507

Synes du det er rettferdig å kalle det sutrete? For noen er det behagelig, for andre er det ikke. Det er litt som hvis noen menn liker at kvinner sparker dem i ballene, noen nyter det, de fleste gjør ikke det. Er du sutrete da om du ikke liker det?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...