AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #21 Skrevet 16. oktober 2015 Snakk for deg selv, jeg kommer mye lettere av analsex enn vanlig sex, kan også komme flere ganger om vi holder på litt, og kommer i tillegg alltid når det går for ham.....:-) Så kvinner har også ergoene soner der, men man må slappe av, det er trikset ;-) Anonymous poster hash: a1983...f15 Nei, kvinner har ikke erogen sone i rektum. Vi har ikke prostata og jeg trodde virkelig det var allmennkunnskap. Det er hodet ditt som gjør at du føler det er godt, men det er ikke alle som tenner på det og kjenner dermed smerten, mens du tenner på det og vil dermed synes det er godt, selv om det ikke er det rent fysisk.Anonymous poster hash: 2945f...80e 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #22 Skrevet 16. oktober 2015 Der kom det klassiske meggesvaret. Gratulerer.Anonymous poster hash: 9b99c...507 Der kom det klassiske "fordi du er kvinne må du tåle å ha smerter når du har sex og jeg driter i om dama har det vondt under sex så lenge jeg får det som det vil" -svaret. Shots fired!! Anonymous poster hash: 2945f...80e 15
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #23 Skrevet 16. oktober 2015 Nei, det er vondt og ydmykende. Anonymous poster hash: 2ed5b...09c 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #24 Skrevet 16. oktober 2015 Å motta analsex gir meg like mye nytelse som å ha forstoppelse, men jeg har fått flere gode orgasmer av å ta mannen bakfra ved bruk av dobbel strapon Så analsex er topp, så lenge jeg ikke mottar. Anonymous poster hash: 452c4...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #25 Skrevet 16. oktober 2015 Nei, kvinner har ikke erogen sone i rektum. Vi har ikke prostata og jeg trodde virkelig det var allmennkunnskap. Det er hodet ditt som gjør at du føler det er godt, men det er ikke alle som tenner på det og kjenner dermed smerten, mens du tenner på det og vil dermed synes det er godt, selv om det ikke er det rent fysisk.Anonymous poster hash: 2945f...80e Du har kanskje ikke en erogen sone i rektum, men det er mange andre kvinner som har det. Akkurat som med bryster, noen syns det er dødsdeilig å få brystvortene stimulert, andre får ingen nytelse ut av det. Erogene soner er individuelt, det finnes ingen fasit på hvor man har eller ikke har en erogen sone. http://www.sexogsamfunn.no/kropp/Erogene-soner/ Anonymous poster hash: a49f5...b86 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #26 Skrevet 16. oktober 2015 Du har kanskje ikke en erogen sone i rektum, men det er mange andre kvinner som har det. Akkurat som med bryster, noen syns det er dødsdeilig å få brystvortene stimulert, andre får ingen nytelse ut av det. Erogene soner er individuelt, det finnes ingen fasit på hvor man har eller ikke har en erogen sone.http://www.sexogsamfunn.no/kropp/Erogene-soner/ Anonymous poster hash: a49f5...b86 Uansett hvor lite du vil at det skal være psykisk (altså en fetisj) så er det ikke en erogen sone oppi rektum da kvinner ikke har prostata. Dette er ikke individuelt. Det gjelder for alle. Du har ikke prostata uansett når du er kvinne. Sånn er det bare. Det er det samme med andre fetisjer. Du synes sikkert ikke det er godt å gnikke deg inntil et tre, mens noen tenner på dette og synes dermed det er godt selv om det egentlig ikke er det fysisk. Orgasme er også i stor grad knyttet opp mot psyken. Det er jo derfor jeg får orgasme når jeg og samboer har vaginal sex, selv om det ikke er noe svært fysisk godt i seg selv med ren vaginal sex, men nå er jeg i stand til å innse dette. Det er ikke noe flaut at du tenner på analsex og dermed synes det er godt.Anonymous poster hash: 2945f...80e 4
Desertflower Skrevet 16. oktober 2015 #27 Skrevet 16. oktober 2015 Er det noe godt for en jente å få den bak? Får dere orgasme av det liksom?Anonymous poster hash: e2e21...c8b For meg føles det som å drite ut et stort strykjern. Får ikke orgasme, men kjenner at blodtrykket øker, faretruende. Neste gang jeg innleder et forhold blir det skriftlig kontrakt i 6 eksemplarer om at analsex er uaktuelt. 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #28 Skrevet 16. oktober 2015 Uansett hvor lite du vil at det skal være psykisk (altså en fetisj) så er det ikke en erogen sone oppi rektum da kvinner ikke har prostata. Dette er ikke individuelt. Det gjelder for alle. Du har ikke prostata uansett når du er kvinne. Sånn er det bare. Det er det samme med andre fetisjer. Du synes sikkert ikke det er godt å gnikke deg inntil et tre, mens noen tenner på dette og synes dermed det er godt selv om det egentlig ikke er det fysisk. Orgasme er også i stor grad knyttet opp mot psyken. Det er jo derfor jeg får orgasme når jeg og samboer har vaginal sex, selv om det ikke er noe svært fysisk godt i seg selv med ren vaginal sex, men nå er jeg i stand til å innse dette. Det er ikke noe flaut at du tenner på analsex og dermed synes det er godt.Anonymous poster hash: 2945f...80e Jeg syns ikke det er flaut heller. Men erogene soner er fortsatt helt individuelt, har prostata eller ikke. For noen er ørene en erogen sone, for andre er armhulene en erogen sone, man har verken prostata eller noe annet der som skulle tilsi at det er deilig å stimulert på disse stedene, men det er fortsatt en erogen sone. Det er masse nerver i analåpningen, derfor syns noen det er deilig med analsex. Hvis du leser den siden jeg linket til og googler 'erogene soner' så forstår du kanskje dette du også. Anonymous poster hash: a49f5...b86 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #29 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg syns ikke det er flaut heller. Men erogene soner er fortsatt helt individuelt, har prostata eller ikke. For noen er ørene en erogen sone, for andre er armhulene en erogen sone, man har verken prostata eller noe annet der som skulle tilsi at det er deilig å stimulert på disse stedene, men det er fortsatt en erogen sone. Det er masse nerver i analåpningen, derfor syns noen det er deilig med analsex. Hvis du leser den siden jeg linket til og googler 'erogene soner' så forstår du kanskje dette du også. Anonymous poster hash: a49f5...b86 Sier meg enig i dette. Selv om jeg ikke liker å få noe inn i rompehullet så er det absolutt godt å stimulere selve åpningen. Anonymous poster hash: 452c4...5f7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #30 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg syns ikke det er flaut heller. Men erogene soner er fortsatt helt individuelt, har prostata eller ikke. For noen er ørene en erogen sone, for andre er armhulene en erogen sone, man har verken prostata eller noe annet der som skulle tilsi at det er deilig å stimulert på disse stedene, men det er fortsatt en erogen sone. Det er masse nerver i analåpningen, derfor syns noen det er deilig med analsex.Hvis du leser den siden jeg linket til og googler 'erogene soner' så forstår du kanskje dette du også. Anonymous poster hash: a49f5...b86 Hvis du nekter på at det er koblet til psyken: får du orgasme når du har avføring?Anonymous poster hash: 2945f...80e 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #31 Skrevet 16. oktober 2015 Hvis du nekter på at det er koblet til psyken: får du orgasme når du har avføring?Anonymous poster hash: 2945f...80e Jeg får ikke orgasme av å putte inn eller ta ut en tampong. Ei heller når jeg berører klitoris når jeg vasker underlivet. Det betyr ikke at det ikke er erogene soner.. Anonymous poster hash: 452c4...5f7 11
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #32 Skrevet 16. oktober 2015 Det er kun godt hvis mannen har veldig liten pikk.Anonymous poster hash: c3e78...531 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #33 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg får ikke orgasme av å putte inn eller ta ut en tampong. Ei heller når jeg berører klitoris når jeg vasker underlivet.Det betyr ikke at det ikke er erogene soner.. Anonymous poster hash: 452c4...5f7 En tampong er på størrelse med en finger, så det er ikke spesielt rart. Dessuten er ikke vagina i seg selv en erogen sone heller. G og A-punktet er. Anonymous poster hash: 2945f...80e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #34 Skrevet 16. oktober 2015 Kjerringa digger det, mange sutrete kvinns her inne.Anonymous poster hash: 9b99c...507 De svarer bare på spørsmålet ts stiller. Anonymous poster hash: 88e34...2de 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #35 Skrevet 16. oktober 2015 Snakk for deg selv, jeg kommer mye lettere av analsex enn vanlig sex, kan også komme flere ganger om vi holder på litt, og kommer i tillegg alltid når det går for ham.....:-) Så kvinner har også ergoene soner der, men man må slappe av, det er trikset ;-)Anonymous poster hash: a1983...f15 Er du så lite følsom i vagina?Anonymous poster hash: c3e78...531 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #36 Skrevet 16. oktober 2015 Er du så lite følsom i vagina?Anonymous poster hash: c3e78...531 Ja, det er ment å presse ut et barn der. Det er sånn kvinnen er bygd opp. Hadde man vært svært sensitiv i vagina hadde ikke fødsel vært fysisk mulig da smertene hadde vært så sterke at man hadde gått i sjokk. Det er ganske logisk AB... Anonymous poster hash: 2945f...80e 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #37 Skrevet 16. oktober 2015 Ja, det er ment å presse ut et barn der. Det er sånn kvinnen er bygd opp. Hadde man vært svært sensitiv i vagina hadde ikke fødsel vært fysisk mulig da smertene hadde vært så sterke at man hadde gått i sjokk. Det er ganske logisk AB... Anonymous poster hash: 2945f...80e Jeg får vaginalorgasme lett som bare det, men jeg er trang og har sterke muskler. Det har sikkert noe å si Anonymous poster hash: c3e78...531 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #38 Skrevet 16. oktober 2015 Hvis du nekter på at det er koblet til psyken: får du orgasme når du har avføring?Anonymous poster hash: 2945f...80e Nei, nekter ikke at det er koblet til psyken også, det er mye som er deilig under sex som ikke er godt hvis man ikke er tent. Syns ikke det er så fantastisk å bli tatt på brystene til vanlig, men under sex er det deilig, blir ikke kåt av å vaske meg i underlivet, men å få klitoris stimulert under sex er deilig, det samme gjelder å bli kysset i nakken, ørene, å bli strøket nedover sidene og i lysken. Det er ting som kjennes godt når man er i rett humør, men kanskje ikke gjør meg superkåt uansett når det blir gjort. Det aller meste som har med sex å gjøre er jo knyttet til psyken. Jeg sier bare at det ikke utelukkende er knyttet til psyken. Anonymous poster hash: a49f5...b86 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #39 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg får vaginalorgasme lett som bare det, men jeg er trang og har sterke muskler. Det har sikkert noe å si Anonymous poster hash: c3e78...531 Nei, vaginaen har fortsatt få eller ingen nerveender. Det ligger i hodet i stor grad, sånn som med meg. Og jeg vet det og skammer meg ikke over det. Det er naturligAnonymous poster hash: 2945f...80e
Desertflower Skrevet 16. oktober 2015 #40 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg får vaginalorgasme lett som bare det, men jeg er trang og har sterke muskler. Det har sikkert noe å si Anonymous poster hash: c3e78...531 Alle er vi forskjellige der nede. Er trang og har veltrente muskler men har tilgode å få vaginal orgasme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå