Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder å bruke shampoo, eller en børsterens (kicks har en shampoo til børster som er god og rimelig). Har aldri hatt behov for å bruke balsam eller olje, og en vanlig shampoo renser børstene godt nok, det er ikke nødvendig å bruke noe antibakterielt.

Jeg vasker mine sånn som dette:

http://laurenconrad.com/blog/2013/06/beauty-school-how-to-clean-your-makeup-brushes-tips-tricks-ilana-saul-june-2013/

Det er nok, bare pass på å få renset ut all såpen.

Anonymous poster hash: 97d4a...0ad
Skrevet

Jeg har brukt Zalo og oliven- eller babyolje, og syntes det fungerte bra.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Dr. Bronner's magic soap. Kjempedrøy, fjerner alle produktrester (har fettløselige egenskaper), holder kostene myke og fine. Etter at jeg begynte å bruke den har jeg ikke brukt noe annet!

Skrevet

Makeup mekka har et fint "såpestykke" som er lett å bruke og som er billig.

Anonymous poster hash: 5ae36...1e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har syntetkoster og vasker dem i vanlig shampoo.Funker fint.

Skrevet

Vasker med shampo eller håndsåpe. Funker helt fint. Man må ikke få vekk absolutt alle bakterier, bare de blir normalt rene. Balsam er vel ikke nødvendig, kan vel bli fett som bakterier fester seg i, men om man synes de blir bedre da, så er det vel bare å pøse på :)

Anonymous poster hash: d2274...b4f

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Denne bruker jeg også! Synes det er veldig enkelt, såpestykket ligger i en liten boks med lokk. Er bare å tilføre litt vann og deretter sirkulere sminkekosten over. Bruker denne til min beautyblender også:) Opplever ikke at kostene blir stive av denne.

I tillegg er den veldig billig!

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ser de har en spray også! 69 kr er ikke allverden. Må bestille disse to produktene  :laugh:  Såpestykket ser jo ganske praktisk ut, men tror jeg kjøper sprayen også. Siden foundation kosten krever noe sterkere, så da kan jeg bruke sprayen til slutt. 

Bra valg! Visste ikke at de hadde spray også, tror faktisk jeg må kjøpe den selv!!

Skrevet

Jeg bruker bare en spray fra hm 😌 Den funker fint, renser godt.. Men er det for dårlig?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Må du ha såpe? Jeg har en atibakteriell spray fra glo minerals. Bare sparyer på og tørket på papir helt til det er rent :) veldig enkelt og fort gjort. Børstene blir myke og gode

Skrevet

Jeg bruker bare en spray fra hm Den funker fint, renser godt.. Men er det for dårlig?

Må du ha såpe? Jeg har en atibakteriell spray fra glo minerals. Bare sparyer på og tørket på papir helt til det er rent :) veldig enkelt og fort gjort. Børstene blir myke og gode

Sprayen er grei den, men de bør renses skikkelig med shampoo innimellom.

Anonymous poster hash: 97d4a...0ad

Skrevet

Jeg føler at mine blir ekle (seigere) etter rens, så sminkekoster er en stor utgift her i gården dessverre 😑

Skrevet

Mange selger spray som skal rengjøre sminkekostene, men jeg bruker bare en mykjørende shampoo :)

Må gjerne vaske den i shampoo rundt fem ganger på rad før den er helt ren. Kanskje jeg vasker for sjeldent ;)

Skrevet

Jeg har også den. Kjempebra, billig og lettvint å bruke. :)

Skrevet

Bruker lano håndsåpe og et "vaskebrett" for sminkekoster :) vasker dem ca. 1 gang i uken, blir mer innimellom om jeg har brukt dem på andre. Ellers når jeg er på kurs eller oppdrag bruker jeg kicks sin spray og kleenex, eller bare vanlig antibac blandet med vann i ei spray flaske. Har aldri brukt balsam eller noe. Bare husk å ikke la kostene tørke stående eller liggende, jeg bruker å rulle et hånkle å la dem tørke med kosten nedover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...