Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Heisann!

Vurderer å gå medisinsk sekretær i regi av "Utdanningshuset" til høsten. Er det noen her som har gjort dette? Var det ok? Er veldig usikker og 33000,- er mye"å kaste ut av vinduet" synes jeg.

Ligger våken og tenker på hva jeg skal gjøre til høsten hver eneste natt :o , så jeg blir kjempetakknemlig for alle svar!!!

Sommerklem fra mej

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg traff ei jente som hadde tatt denne utdannelsen, og hun sa det ikke var å anbefales.

Ikke bare var det dyrt, men man lærer ikke så mye som man vil, og det er lite med praksis..

Dessuten var det ingen ledige jobber på 2 år! Det var ingen som trengte en medisinsk sekretær!

Så, hun måtte finne på noe annet å studere, og bli.

Så, tenk godt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke tatt utdannelsen og kjenner heller ingen som har gjort det, men jeg er litt skeptisk til en del av de dyre utdanningstilbudene ved dyre private høyskoler som få har hørt om. Har hørt flere klage på en del andre slike studier.

Man bør undersøke nøye hva det undersøkes i og ikke minst hva som kreves i arbeidslivet før man starter ved et slikt studium. Ellers kan det hende man tar en utdannelse som ikke hjelper deg til noen jobb.

Gjest Duchess
Skrevet

Hei

Jeg kjenner to som har gått studiet medisinsk sekretær, den ene på MI, den andre på utdanningshuset, begge var veldig fornøyde.

Hun som hadde gått på MI mente det telte litt hvor du hadde tatt studiet hen og at det derfor var lurere å ta det på MI fremfor utdanningshuset.

På MI tar studiet på dagtid 1 år, på utdanningshuset 6 mnd.

Det er iallefall et yrke i vekst, og som man kan få en bra jobb i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...