AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Noen ideer til halloweenkostyme man kan sette sammen som ikke krever 1000kr i tøy? Evt noe gode ideer til parkostymer? Hva skal du gå som på halloween?Anonymous poster hash: e1639...a58
NumberSix Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Enkle og billige kostymer: Romer/greker i toga. Pirat. Ninja. Heks/trollmann Zombie. Secret agent. Death Eater fra Harry Potter. Parkostymer: Johnny og Sandy fra Grease. Cæsar og Cleopatra. Sheldon og Amy fra Big Bang Theory. Penny og Leonard fra TBBT. Heks og trollmann. Fred og Wilma fra Flintstones. Skal på to Halloweenfester, og jeg skal gå som Sith Lord fra Star Wars og steampunk Rødhette.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Takk for tips! Vurderer Harley Quinn og The Joker, men er litt usikker på hvordan jeg skal pulle off Harley Quinn uten å måtte kjøpe en hel masse stasj.Anonymous poster hash: e1639...a58
Persephone Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Takk for tips! Vurderer Harley Quinn og The Joker, men er litt usikker på hvordan jeg skal pulle off Harley Quinn uten å måtte kjøpe en hel masse stasj.Anonymous poster hash: e1639...a58 Kunne dette være et alternativ for Harley Quinn? Moderne, enkelt og effektfullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå