Gå til innhold

Hvorfor er det mote med kinnskjegg på damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser flere damer med håret løst drar kinnskjegget frem, dvs det håret over ørene, og lar det henge ned. Ørene deler opp manken Jepp. Det er og det SER UT SOM kinnskjegg. Ser idiotisk ut. Hvordan kan sånt bli mote i dagens samfunn der det er æsj med hår på tissen? Er det samme greia som buskeøyenbryn? ;)

Anonymous poster hash: 1c8a9...3cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det ikke med vilje og beklager at du syns det er dritstygt. Det legger seg slik automatisk, og for å holde det bak ørene må jeg fikle med det flere ganger i timen. Det glemmer jeg rett og slett ut.

Jeg syns ikke det er pent selv, men visste ikke at det var noe for andre å irritere seg over. Alt en skal henge seg opp i at andre gjør :/

Anonymous poster hash: c3746...fdd

• Liker 2
Skrevet

Mote? Er ikke dette bare et tilfelle av "håret-legger-seg-slik"?

Anonymous poster hash: 3c98b...44e
  • Liker 1
Skrevet

Herregud, noen har problemer...

Tål at andre ikke er så stressa med utseendet som det du er, TS! Vi andre, vi har litt mer interessante ting å tenke på enn hvordan håret danderer seg i løpet av dagen. 

Anonymous poster hash: b586f...985
Skrevet

Jeg gjør det ikke med vilje og beklager at du syns det er dritstygt. Det legger seg slik automatisk, og for å holde det bak ørene må jeg fikle med det flere ganger i timen. Det glemmer jeg rett og slett ut.

Jeg syns ikke det er pent selv, men visste ikke at det var noe for andre å irritere seg over. Alt en skal henge seg opp i at andre gjør :/ Anonymous poster hash: c3746...fdd

Altså, jeg kan jo finne frem teskjeen: jeg snakker om de som gjør det med vilje. At du ser ut som karius&baktus på huet bryr jeg meg ikke om egentlig, men snakker om folk som f.eks tar et portrettbilde og skal offentliggjøres.

Anonymous poster hash: 1c8a9...3cb

Skrevet

Bilde...?

Anonymous poster hash: b18fc...c69
  • Liker 1
Skrevet

Kinnskjegg på damer? Nå har jeg hørt det også :Knegg:

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg synes jenter ser søte ut når litt av håret henger foran øret.  :sjenert:

Skrevet

Beklager at hårfestet mitt provoserer deg :'D hahaha

Anonymous poster hash: d8e68...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...