AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er utrolig forelsket i en av mine beste venner. Vi har aldri vært kjærester, men har hatt et forhold på si (han har vært utro mot dama). Nå er det slutt og det var et hardt brudd som har gått inn på han. Jeg kjenner han jo godt, så tviler ikke på det. Dessverre har han mistet følelsene han hadde for meg på veien. Han sier at han fortsatt er utrolig glad i meg og synes jeg er vakker og føler seg fortsatt tiltrukket av meg og jeg tviler ikke på det. Han vil så utrolig gjerne at vi skal fortsette å være så gode venner som vi er, og vi har mye til felles. Men han har allerede forelsket seg i en annen. Så hvis jeg skal klare å holde på vennskapet har jeg kommet fram til at jeg må finne en måte å akseptere dette på, legge fra meg håpet om at det kan bli oss og ikke la sjalusien ta overhånd. Er det mulig? Har noen andre her erfaring med en lignende situasjon? Det hadde jo vært godt å sette bånd på følelsene mine, men..Anonymous poster hash: 0087c...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er utrolig forelsket i en av mine beste venner. Vi har aldri vært kjærester, men har hatt et forhold på si (han har vært utro mot dama). Nå er det slutt og det var et hardt brudd som har gått inn på han. Jeg kjenner han jo godt, så tviler ikke på det. Dessverre har han mistet følelsene han hadde for meg på veien. Han sier at han fortsatt er utrolig glad i meg og synes jeg er vakker og føler seg fortsatt tiltrukket av meg og jeg tviler ikke på det. Han vil så utrolig gjerne at vi skal fortsette å være så gode venner som vi er, og vi har mye til felles. Men han har allerede forelsket seg i en annen. Så hvis jeg skal klare å holde på vennskapet har jeg kommet fram til at jeg må finne en måte å akseptere dette på, legge fra meg håpet om at det kan bli oss og ikke la sjalusien ta overhånd. Er det mulig? Har noen andre her erfaring med en lignende situasjon? Det hadde jo vært godt å sette bånd på følelsene mine, men..Anonymous poster hash: 0087c...b3a Personlig hadde det vært vanskelig for meg å fortsette et sånt forhold som venner, da han betror seg til deg og er nær deg med personlige ting. Skal et sånt forhold overleve må dere unngå de nære tingene og være helt platoniske ovenfor hverandre. Ellers vil du alltid føle et bånd der og lengte etter det du ikke får. Jeg hadde nok avsluttet dette forholdet for å skåne meg selv. Hva skjer neste gang han sliter i forholdet til den nye? Du er jo fremdeles god å ha, kanskje til og med som mer enn samtalepartner. Og så tar det beste forholdet slutt og du sitter der og håper fremdeles... Men igjen avviser han deg, for han trengte jo bare litt trøst. Det var aldri deg han ville ha. Anonymous poster hash: 7ae69...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Del Skrevet 17. oktober 2015 Oi..... Kjip situasjon... Men selfølgelig er han knust og trenger tid til å sortere tankene sine. Du var den spennende side-chicken fordi det ikke var noen forpliktelser der, og nå er du ikke spennende lenger siden han kjenner at følelsene faktisk ligger hos exen. Du bør holde deg unna han en stund for din egen del om det er sånn at du vil komme til å bli sjalu om han snakker med eller om andre jenter. Eller så kan du svelge kamelen og tenke at du gjorde en stor feil som forelsket deg i og hadde sex med en som var i forhold, du ville vært knust av å bli utsatt for noe sånt selv, om du setter deg i hennes rolle, så håper at du aldri aldri finner på å gjøre noe lignende igjen. Kvinner må ta ansvar å ikke bidra til utroskap, fordi vi alle klager sånn på hvor jævlig det er å bli utsatt for så vi burde virkelig beskytte hverandre her og gradvis demonstrere for menn hvordan moral og kvinnesyn de selv bør ha på utroskap. Det bør være 100% uakseptabelt å være med på, fordi man såklart reagerer med 100% uaksept om en skulle bli utsatt for det selv. Anonymous poster hash: 1c91e...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå