Gjest Wonder Woman Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Sorry fikk ikke redigert den andre.så nå kommer det dobbel opp. Jeg var i en tråd tidligere med 3-4 stk. Hvor 2-3 av oss fra uenig med en bruker. I den tråden var det egentlig bare 2 stk som diskuterte hvor jeg blandet meg inn,og tok en siden, noe jeg kanskje ikke skulle ha gjort. I den tråden ble den ene hoved diskuteren (som egentlig ikke diskuterte så mye,var mest meg og den andre hehe) beskyld for å ha flere pofiler og poste som anonym osv, Er det vanlig at folk gjør det her på KG? Hva synes dere om det? Er det noen folk som er litt for kajppe ute å beskylde andre for dette? Skal ærlig innrømme at noen ganger er jeg anonym og noen ganger bruker jeg brukernavnet, men når jeg bruker brukernavnet i en diskusjon så holder jeg meg til det navnet. Samme hvis jeg er anonym. Litt nysgjerrige på dette, har også sett i andre tråder, ikke så fult så sterkt som den tråden dog Jeg vil påpeke at denne tråden er ikke ment som å angripe noen og eller ikke får å ha den andre diskusjonen videre- Endret 16. oktober 2015 av Darthy
globalagogo Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Håper ikke det er vanlig, er utrolig teit gjort å "hjelpe" seg selv med flere profiler i alle fall haha minner litt om fotballfrue liksom
Gjest Wonder Woman Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Håper ikke det er vanlig, er utrolig teit gjort å "hjelpe" seg selv med flere profiler i alle fall haha minner litt om fotballfrue liksom Enig håper det ikke er vanlig,men jeg har sett i flere tråder at det er folk som beskylder andre for ha fake profil når de er uenige. Hvorfor er folk så kjape ut med beskylde? Og hva synes dere andre om at dette skjer`? Hva er deres tanker rundt dette?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Fordi de kjenner igjen skrivemåten og formuleringsevnen. Er nok flere her inne med mange profiler, men strengt tatt er ikke det så mye å bry seg om. Selv har jeg begynt å gå lei KG og finner heller på ting å gjøre IRL eller engasjerer meg andre steder på nett. Å bli fastgrodd på KG tror jeg kan være veldig lett. Anonymous poster hash: 77882...3a3 1
Gjest Wonder Woman Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Fordi de kjenner igjen skrivemåten og formuleringsevnen. Er nok flere her inne med mange profiler, men strengt tatt er ikke det så mye å bry seg om. Selv har jeg begynt å gå lei KG og finner heller på ting å gjøre IRL eller engasjerer meg andre steder på nett. Å bli fastgrodd på KG tror jeg kan være veldig lett.Anonymous poster hash: 77882...3a3 Det er god mulig,og den ser jeg, men jeg har også sett flere formulere seg slik som meg f eks. I en annen tråden ble en bruker og jeg beskyld for å være den samme person. Hvordan vi skrev og formulerte oss var så utrolig forskjellig, jeg er ydmykt nok til å si at den andre brukern var mye bedre formulere seg enn meg Ellers så er jeg enig med det du skriver,hvilken andre steder på nett anbefaler du? Hvis du tør å svare da Hahaha Endret 16. oktober 2015 av Darthy
Majott Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har hatt flere profiler siden jeg ble medlem i 2001 eller noe. Det har med å gjøre at jeg følte at jeg delte for mye personlig osv, og ville starte på ny frisk uten å bli hengende ved det gamle (dagbok f.eks). Ikke at det var noe galt, men en går videre i livet, og en har kanskje forandret både meninger og standpunkt noen ganger i løpet av tiden. Nå har jeg denne profilen, og den bruker jeg alltid. Er det noe som er litt følsomt, hender det at jeg poster som anonym. Jeg bruker aldri flere profiler om hverandre i en tråd, det jeg skriver står jeg for uten å hente støtte i mine andre profiler (som ikke er slettet). 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Det er god mulig,og den ser jeg, men jeg har også sett flere formulere seg slik som meg f eks. I en annen tråden ble en bruker og jeg beskyld for å være den samme person. Hvordan vi skrev og formulerte oss var så utrolig forskjellig, jeg er ydmykt nok til å si at den andre brukern var mye bedre formulere seg enn meg Ellers så er jeg enig med det du skriver,hvilken andre steder på nett anbefaler du? Hvis du tør å svare da Hahaha ja det kan jo være men det er nå ganske lett å kjenne igjen likevel. Vet om en bruker her inne med over 10 forskjellige profiler, så hvis det er gleden i livet skal ikke jeg blande meg i det. Hvorfor skulle jeg være redd for å si det? Uansett anbefales det å være mer analog for å utvikle seg som menneske. Anonymous poster hash: 77882...3a3
Majott Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 ja det kan jo være men det er nå ganske lett å kjenne igjen likevel. Vet om en bruker her inne med over 10 forskjellige profiler, så hvis det er gleden i livet skal ikke jeg blande meg i det. Hvorfor skulle jeg være redd for å si det? Uansett anbefales det å være mer analog for å utvikle seg som menneske.Anonymous poster hash: 77882...3a3 Såpass? Da lever man jo for å diskutere, og får støtte i seg selv. Hva er det verdt?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg opplever og observerer at et fåtall personer lager fiktive kontoer både her på KG og for eksempel facebook eller twitter, for å "backe" seg selv , skryte om seg selv (som å kommentere "så vakker" på bildet sitt med den fake profilen f.eks). Vet med sikkerhet ihvertfall at to faste mannlige brukere her har flere tullekontoer og "støttekontoer" som de forsvarer seg selv med om noen er uenige med de, og garantert noen kvinner også blandt de mange tusen menneskene som er her inne. Det er forferdelig sært og stakkarslig, Jeg tenker at de må ha det veldig trist som er så opptatt av å enten få rett , bli mest likt, få mest oppmerksomhet eller andre like uviktige ting som kun narsisister er opptatt av. Anonymous poster hash: 3e79a...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 På 17.10.2015 den 4.08, AnonymBruker skrev: Jeg opplever og observerer at et fåtall personer lager fiktive kontoer både her på KG og for eksempel facebook eller twitter, for å "backe" seg selv , skryte om seg selv (som å kommentere "så vakker" på bildet sitt med den fake profilen f.eks). Vet med sikkerhet ihvertfall at to faste mannlige brukere her har flere tullekontoer og "støttekontoer" som de forsvarer seg selv med om noen er uenige med de, og garantert noen kvinner også blandt de mange tusen menneskene som er her inne. Det er forferdelig sært og stakkarslig, Jeg tenker at de må ha det veldig trist som er så opptatt av å enten få rett , bli mest likt, få mest oppmerksomhet eller andre like uviktige ting som kun narsisister er opptatt av. Anonymous poster hash: 3e79a...b8e wow, enig. Anonymkode: 00e89...08d
fuglekvitter__ Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) På 16.10.2015 den 2.09, Wonder Woman skrev: Sorry fikk ikke redigert den andre.så nå kommer det dobbel opp. Jeg var i en tråd tidligere med 3-4 stk. Hvor 2-3 av oss fra uenig med en bruker. I den tråden var det egentlig bare 2 stk som diskuterte hvor jeg blandet meg inn,og tok en siden, noe jeg kanskje ikke skulle ha gjort. I den tråden ble den ene hoved diskuteren (som egentlig ikke diskuterte så mye,var mest meg og den andre hehe) beskyld for å ha flere pofiler og poste som anonym osv, Er det vanlig at folk gjør det her på KG? Hva synes dere om det? Er det noen folk som er litt for kajppe ute å beskylde andre for dette? Skal ærlig innrømme at noen ganger er jeg anonym og noen ganger bruker jeg brukernavnet, men når jeg bruker brukernavnet i en diskusjon så holder jeg meg til det navnet. Samme hvis jeg er anonym. Litt nysgjerrige på dette, har også sett i andre tråder, ikke så fult så sterkt som den tråden dog Jeg vil påpeke at denne tråden er ikke ment som å angripe noen og eller ikke får å ha den andre diskusjonen videre- Ja, det kan se ut som det er vanlig og at flere klager over dette. Det er jo ganske usaklig her til tider. Noen skrev dette før, og jeg er enig. Det virker som om at noen fruer sitter i dagbøkene sine og diskuterer vaskepulver, tørketromler, seg og sitt her inne. At de bare skal ha med noen i sine egne diskusjoner. Å skrive i en dagbok her inne uten at man hadde skrevet med eller til en annen bruker har gått for å være ulovlig før, men mye mulig det har forandret seg. Før kunne man også spore av trådene uten at folk ble irriterte for det, dele en tråd slik at moderatorene lagde en ny diskusjon hvis noen "sporet av". Eksempelvis: Noen spør og diskuterer fargen gul, men så begynner noen å diskutere fargen blå. Da lagde moderatorene en ny tråd om fargen blå - og da ble problemet løst for de som "ikke holdt seg til saken" (til tross for at det var en bitteliten avsporing). Beklager avsporingen, men en som modererte og administrerte her fikk sparken etter å ha brukt slike profiler som du sier. Han (eh hun?) var transvestitt og opererte under anonyme navn her inne. Det var ikke greit siden han/hun hadde fått mulighet til å slette, redigere og gjøre om på debattene (tidligere kalt innlegg, ha ha ha). Så der forsvant den moderatoren. Jeg vet ikke helt hvordan det er her nå, det har i hvertfall blitt mer moderne sånn utseendemessig. Deesignet er mer tilpasset flere personer, og man har litt morsomme ting å bli kalt. Jeg skriver her sjeldent, men ser alt for ofte flere som har brukernavn og anonyme brukere men jeg kjefter aldri på dem for det. Kanskje jeg skal starte med det? Hehe. Nå er det en funksjon her inne som kom etter at noen mente transvestitt-moderatoren kunne være anonym og rett og slett utnytte og misbruke kvinneguidens funksjoner, men det betyr ikke at man skal oppføre seg slemt bak en anonym side. Det betyr heller ikke at man skal utgi seg for å være helsepersonell og lignende hvis det ikke er tilfellet (bruker dette som et eksempel). I ettertid la de til en kode under når man selv velger å være anonym - så funksjonen i seg selv er jo ubrukelig hvis man har den koden under. Da er man ikke anonym, men en debattant som har fått et tildelt nummer av kvinneguiden. Hva er poenget da? Da kan man like så godt opprette enda en ny profil da med et nytt kallenavn, eller bruke sin opprinnelige profil. Forståelig nok ønsker noen å bytte, og de har egentlig ingen regler på hvor mange profiler man kan ha her. For alt man vet kan man være 5 stykker i en familie som trives med å diskutere her inne. Jeg har ikke blitt beskyldt for å poste som anonym - det har jeg kun gjort en gang. Jeg fikk ikke kjeft for det, og har til gode å oppleve det ofte, men ja - det har jo skjedd. Da sporet jeg av - jeg ser nå a moderator ikke ønsker å dele tråden, eller? Jeg antar at dette burde flyttes til ris og ros eller hva det nå heter. Endret 9. oktober 2016 av fuglekvitter__
Siri84 Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg opplevde igår en som la ut et innlegg som hørtes mistenkelig kjent ut. Da jeg søkte opp dette eldre innlegget, var historien identisk, men fra motsatt perspektiv og skrevet som Ab. Jeg tipset henne om at innlegget hørtes ut som den samme historien, og da sa hun takk for tipset, at hun skulle sjekke det ut, og at det nesten virket som det var den andre parten som hadde skrevet det. Da jeg påpekte at hun selv hadde svart på det innlegget med nick, og at med alle de detaljene som var skrevet var det nærmest en statistisk umulighet at det kunne være noen andre som hadde skrevet det. Jeg spurte om hun forsøkte å belyse begge sider. Hun slettet brukeren sin... sånt blir litt spesielt spør du meg, men for all del. Hver sin smak... 😉
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #14 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg kjenner en bruker som faktisk har tre-fire forskjellige brukere samtidig! I tillegg bruker denne brukeren Anonym Bruker-funksjonen, på alle de forskjellige brukerne! Dermed får denne brukeren det til å virke som det finnes fleire brukere som støtter ham selv. Selv om det egentlig bare er den samme personen, som er bak samtlige kommentarer som støtter ham selv! Anonymkode: 925c2...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå