AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har i mange år brukt Garnier sin selvbruning på sprayflaske, men det siste året får jeg nesten kun ødelagte flasker (!). Uansett hvor jeg kjøper og uansett hvor lenge jeg venter med å kjøpe ny, funker ikke sprayen. Om den funker fra starten av, slutter den å funke før flaska er halvtom. VELDIG provoserende å bruke tid å penger på noe som ikke fungerer! Siden dette har skjedd så ofte, vedder jeg på at jeg ikke er den eneste her inne som opplever det? Ser også at noen har nevnt dette på Garnier sin facebookside, uten å ha fått svar fra produsenten. Dette betyr dessverre for meg at jeg må slutte å kjøpe en ganske god spray jeg egentlig er svært fornøyd med. Synd for produsenten at dette skal ødelegge for dem. Vil gjerne sende en mail til Garnier om dette. Litt for å gi ris, litt for å høre om dette er noe som blir jobbet med og mest for å behage frustrasjonen jeg kjenner. Jeg finner ingen norsk nettside for Garnier hvor jeg kan finne kontaktinformasjon. Noen som vet? Vil helst ikke bruke Facebook her. Anonymous poster hash: aca51...7b1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Kan du ikke reklamere i de butikkene der du kjøpte varene? Anonymous poster hash: 2fb51...1d6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Kan du ikke reklamere i de butikkene der du kjøpte varene? Anonymous poster hash: 2fb51...1d6 Gjorde det én gang. Leverte tilbake to flasker, fikk to nye tilbake. Den ene fikk samme problemet før jeg var kommet halvveis. Så får vi se hvor mye den andre kan gi før den også stryker. Jeg orker ikke gå innom butikken hver gang for å reklamere. Det tar tid, og jeg orker ikke kjøpe et selvbruningsprodukt hvor jeg må krysse fingrene for at det ikke skal bli ødelagt før jeg har sprayet hele kroppen. Da må man heller bytte merke :/ Anonymous poster hash: aca51...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå