AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Ja jenter (og gutter og forsåvidt). Hvem anser dere som verdens hotteste mann? La oss dele disse godsakene med hverandre Her er mitt bidrag: Nyle DiMarcohttp://www.buzzfeed.com/christianzamora/i-am-unworthy#.sokm93mM3 Jeg dåner! :rodmer: Anonymous poster hash: 82479...f32
kisskissbangbang Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Han heter Katten Men han her er også ganske fin. Og han, han er nok favoritten akkurat nå! Så er det han, men der er det kanskje mest rollefiguren jeg liker. Og så har jeg alltid hatt en greie for denne fyren, helt siden Pizzagjengen. Og så kommer jeg alltid, alltid til å ha en plass i hjertet mitt spesielt for han her. Titanic satte dype spor, og hvem glemmer vel sin første celebrity crush? Endret 15. oktober 2015 av kisskissbangbang
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 RICHARD ARMITAGE!!! Han er så sabla kjekk at jeg vet ikke min arme råd!. Sikler så mye når jeg ser han at Værmeldinga melder om flomfare. Vurderer sterkt å henge opp et schvært bilde av ham over senga. Kan hende det blir litt krøll med min bedre halvdel, men pytt pytt.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Patrick Swayze Anonymous poster hash: c1f11...fe9 2
Gjest Overrasket Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 RICHARD ARMITAGE!!! Han er så sabla kjekk at jeg vet ikke min arme råd!. Sikler så mye når jeg ser han at Værmeldinga melder om flomfare. Vurderer sterkt å henge opp et schvært bilde av ham over senga. Kan hende det blir litt krøll med min bedre halvdel, men pytt pytt. Du er en stor fan av The Hobbit-filmene og North & South?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Idris Elba Men Richard Armitage er ikke verst han heller, poeng for den, Lafemmemauvaise. Anonymous poster hash: 466bf...fae
Gjest hockeyfrue Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Leonardo DiCaprio! Hadde dumpet samboeren på sekundet dersom Leo viste interesse (neida....). Ian Somerhalder, Charlie Hunnam og Jason Momoa er ikke dumme de heller.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Klarer ikke velge... Travis Fimmel Bradley Cooper Channing Tatum Brad Pitt Matthew McConaughey Johnny Depp Matt Bomer Anonymous poster hash: 1b039...eef
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Du er en stor fan av The Hobbit-filmene og North & South? You bet your sweet ass! I tillegg kommer megarosinen i pølsa - Hannibal! Mads Mikkelsen som über-psykopat og Richard Armitage som skikkelig forstyrret ... oioioi. Hm, mitt valg av menn er muligens noe urovekkende. PS! Morsomt at du kjenner til North & South - "treffer" sjelden personer som husker den
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Jaromir Jagr. Anonymous poster hash: 9a93a...55a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #12 Skrevet 17. oktober 2015 Anonymous poster hash: 68360...600
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #16 Skrevet 17. oktober 2015 Ashton Kutcher Ashton Kutcher Ashton Kutcher yes, i know Tom Hardy Gabriel Macht Benicio Del Toro Mads Mikkelsen sexy asså og jeg må si meg enig angående Richard Armitage, sukk... Anonymous poster hash: e2d98...be0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #17 Skrevet 17. oktober 2015 Matt Damon Hadde giftet meg med ham, hadde han ikke vært opptatt. Anonymous poster hash: c6011...388
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #18 Skrevet 17. oktober 2015 Han heter Katten Men han her er også ganske fin. Og han, han er nok favoritten akkurat nå! Så er det han, men der er det kanskje mest rollefiguren jeg liker. Og så har jeg alltid hatt en greie for denne fyren, helt siden Pizzagjengen. Og så kommer jeg alltid, alltid til å ha en plass i hjertet mitt spesielt for han her. Titanic satte dype spor, og hvem glemmer vel sin første celebrity crush? Er det du som er kjæreste med Katten.?? Jeg syns Brad Pitt og Leonardo DiCaprio er verdens kjekkeste menn. Anonymous poster hash: f5547...421
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #19 Skrevet 17. oktober 2015 You bet your sweet ass! I tillegg kommer megarosinen i pølsa - Hannibal! Mads Mikkelsen som über-psykopat og Richard Armitage som skikkelig forstyrret ... oioioi. Hm, mitt valg av menn er muligens noe urovekkende. PS! Morsomt at du kjenner til North & South - "treffer" sjelden personer som husker den Hva??? Finnes det noen som var over 12 på den tiden som ikke husker den serien? Patrick Swayze som Orry var jo sååååååååååå kjekk! (Og det er ikke akkurat som vi hadde en overflod av kanaler å velge mellom, så det er klart vi satt klistret foran North & South!) Anonymous poster hash: 8033d...38c
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2015 #20 Skrevet 17. oktober 2015 Er det du som er kjæreste med Katten.?? Jeg syns Brad Pitt og Leonardo DiCaprio er verdens kjekkeste menn.Anonymous poster hash: f5547...421 Han er i hvert fall hot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå