Gå til innhold

Hvorfor bruker alle Chanel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der Coco Mademoiselle eller hva den heter. Uansett hvor jeg går så er damer neddynka i den parfymen. Likte den veldig godt før men kjenner jeg er lei nå.. hvorfor er det sånn at nordmenn er så sauete? Det fins andre parfymer som er gode og altså ;) 

Anonymous poster hash: 8d2a8...5ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ingen som bruker den, så vet ikke hvilke disse "alle" kan være.

Anonymous poster hash: 7c647...6a1

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjenner få som bruker den men kjenner folk som bruker andre Chanel parfymer, jeg liker ingen Chanel parfymer. De fleste lukter høgg.  

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner få som bruker den men kjenner folk som bruker andre Chanel parfymer, jeg liker ingen Chanel parfymer. De fleste lukter høgg.

Godt at folk er forskjellige.
  • Liker 3
Skrevet

Det er mest voksne damer som går med Chanel har jeg fått inntrykk av. Jeg er ikke så veldig glad i deres dameparfymer, men jeg liker manneparfymen deres "Chanel Allure" veldig godt :)

Skrevet

De bruker vel det fordi de synes det lukter godt? Nå skal sant sies at jeg vet ikke om noen som bruker Chanel, mens derimot Viva La Juicy, Versace og Daisy kjenner jeg overalt  :glare: Men de lukter jo også godt så jeg skjønner de er populære, selv om man blir litt lei av det.  

Skrevet

Jeg kjenner ingen som bruker den, så vet ikke hvilke disse "alle" kan være.

I Oslo bruker veldig mange den skjønneru... og jeg er litt lei! Er selv veldig glad i Taylor Swift "Incredible Things", har ikke kjent den på noen andre ennå :) Og Ghost, som kun kan kjøpes i UK. Nordmenn er så sauete av seg. Her skal alle gjøre likt ja! 

Skrevet

Bruker den fordi jeg synes den lukter godt, som en av flere jeg bruker :)

Kjenner ingen andre som bruker den.

Anonymous poster hash: 82cdb...a0a

Skrevet

I Oslo bruker veldig mange den skjønneru... og jeg er litt lei! Er selv veldig glad i Taylor Swift "Incredible Things", har ikke kjent den på noen andre ennå :) Og Ghost, som kun kan kjøpes i UK. Nordmenn er så sauete av seg. Her skal alle gjøre likt ja!

Oslo er da langt i fra alle. Selv om du kanskje møter noen som bruker samme parfyme, betyr det ikke at alle bruker den lukten.

Og hvorfor er du lei? Det er bare en parfyme? Som noen tydeligvis synes lukter godt.

• Liker 1
Skrevet

Oslo er da langt i fra alle. Selv om du kanskje møter noen som bruker samme parfyme, betyr det ikke at alle bruker den lukten.

Og hvorfor er du lei? Det er bare en parfyme? Som noen tydeligvis synes lukter godt.

Ja men syns det er så kjedelig når alle lukter litk. Også irriterer det meg at nordmenn er så sauete. Sånn er det ikke i UK. Folk er litt mer variert i parfyme og sminke kan man si! 

Skrevet (endret)

Mange av Chanel-duftene er tidløse klassikere.Selv om jeg ikke er kjempefan av alle sammen selv,så skjønner jeg hvorfor flere av de er så populære som de er.

At nordmenn er sauete kan ha noe med å gjøre at utvalget er så begrenset her,i forhold til i utlandet.Min favorittduft er f.eks.ikke å få kjøpt i Norge,og det samme gjelder flere kjente kosmetikkmerker.Utvalget her er ganske tamt,selv om det er betydelig bedre nå enn for noen år tilbake.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Skrevet

er de?

Anonymous poster hash: 9cca0...12f
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan den dufter. Bruker selv Chanel til tider. Nå bruker jeg Hypnotic Pioson. Vidunderlig!

Ellers bruker jeg Roberto Cavalli og Britney Spears Midnight Fantasy  :blomst: 

De tre er SÅ perfekte! Britney får jeg alltid kommentarer på hvor god den er. Rar at den billige garanterer mange komplimenter, mens jeg aldri noen gang har fått en kommentar på de to dyre :P:)

Men for å ikke ramle ut av tema: Tror ikke så mange rundt meg er hekta på den du snakker om, men er enig i at nordmenn er ganske så sauete av seg. Tviler ikke på at det er flust av jenter i ditt miljø som bruker den.

Skrevet

Bruker Victoria Secret (den brune),og har fått komplimanger fra menn at jeg alltid lukter så godt :D

Fra Oslo :)

kjenner ingen som bruker Chanel parfymene. Men har en venninne som brukte (jeg har brukt den tidligere)

Elizabeth Arden, Fifth Avenu :)

Anonymous poster hash: 23edc...95d
Skrevet

Jeg bruker ikke parfymer fra Chanel, er vel ganske få jeg kjenner som bruker det.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som bruker Chanel! Selv synes jeg de er litt... Spesielle. No 5 synes jeg lukter sterk såpe for eksempel (lutsåpe kanskje)

Skrevet (endret)

de gangene jeg har luktet på chanel har jeg ikke likt lukten, dermed er jeg ikke med i saueflokken.. og forøvrig liker jeg ikke folk som går rundt og stinker parfyme jeg syns det blir fort harry

Endret av makkapakka
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes alle bruker Miss Dior! Men kan skjønne det da, den er nydelig..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...