Cathrine88 Skrevet 16. oktober 2015 #21 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hvorfor er det så viktig egentlig? Anonymous poster hash: cb08f...25e Fordi mennesker som kjefter på servitørene når vi er ute og spiser, eller spør venninnene mine om de har lagt på seg og om det ikke er trist å være evig singel, irriterer vettet av meg. Og fordi det er kjedelig å måtte forklare ironi hvert femte minutt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 16. oktober 2015 #22 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Nei, jeg blir sliten av "smarte" folk for mange av dem vet ofte ikke hvordan de skal te seg sosialt. Høy sosial intelligens over intelligens any day. Endret 16. oktober 2015 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovenpeis Skrevet 16. oktober 2015 #23 Del Skrevet 16. oktober 2015 Er kanskje litt voldsomt å skulle akseptere hardcore nazier eller den slags.Jeg på sin side synes det blir altfor voldsomt å skulle akseptere forrædere og den slags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. oktober 2015 #24 Del Skrevet 17. oktober 2015 Tråden ryddet for persondebatt og avsporing. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #25 Del Skrevet 17. oktober 2015 Tja, intelligens har egentlig ikke så mye å si for min del. Men, merker jeg blir sliten/irritert av venner med lavere intelligens, som samtidig har en trang til å mene så mye. De kan sitte å ha en lang monolog om det som for meg oppleves som selvfølgeligheter. Og føler ofte min del av en samtale, går over deres fatteevne. Så får sjeldent noe givende respons. Men, de kan være hyggelige å være sammen med likevel, så lenge våre samtaler kun dreier seg om enkle, dagligdagse ting. Anonymous poster hash: bc3ab...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. oktober 2015 #26 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Tråden ryddet - ved spørsmål om moderering, bruk Ris og Ros eller send PM. Bond, forumansvarlig /tråden ryddet igjen. Endret 17. oktober 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 17. oktober 2015 #27 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har aldri tenkt på det, så lenge vi klaffer og har det gøy sammen blåser jeg i om de er smartere/dummere enn meg. Tenkte skrive det samme før jeg så du skrev det så sier bare +1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå