Gå til innhold

Trinny og Susannah styler kjendiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns flere av kjendisene har fin stil i utgangspunktet. Ser Anita Valen og en proff danser nå. De så helt fine ut for meg?

Anonymous poster hash: 4fab5...ef8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe at de to trashy damene der skal ha noe å si om andre sin stil! De ser jo helt jævlige ut begge to?

Anonymous poster hash: 24fcc...ec3

• Liker 10
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke fatte og begripe at de to trashy damene der skal ha noe å si om andre sin stil! De ser jo helt jævlige ut begge to?

Det samme tenker jeg.Er lite imponert over måten både vanlige kvinner og kjendiser,har blitt stylet på av de to.Det virker som det er en forskjell mellom England og Norge her?

Greit nok at mange norske kvinner dasser rundt i kjedelige klær,men i England er de mer trashy og glorete.Og det er det eneste jeg synes Trinny og Susannah tilfører de norske damene styler.

Når det gjelder kjendisene,så synes jeg Gry-Jannicke Jarlum kunne kledd en rocka 1950-talls stil,men selve antrekket så veldig tilfeldig ut.Den korte jakken passet ikke til 50-tallskjolen i det hele tatt og kjolen satt heller ikke pent på henne.Muligens fordi hun manglet hold-inn undertøy.

http://www.side2.no/underholdning/--jeg-fikk-helt-sjokk-da-jeg-sa-meg-selv/3423142058.html

Endret av Sandie
Gjest SykkelJenny
Skrevet

Syns flere av kjendisene har fin stil i utgangspunktet. Ser Anita Valen og en proff danser nå. De så helt fine ut for meg? Anonymous poster hash: 4fab5...ef8

Anita Valen ble mye finere med sminke og hårfrsyren etter stylingen.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt skal style opp kjendiser. Kjendiser har jo egne stylister! Hvorfor ikke bruke ressursene på noen som faktisk trenger det? 

Når det er sagt er jeg ikke særlig begeistret for programmet i utgangspunktet. 

Anonymous poster hash: ae030...710
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri likt T&S. I reklamen på tv har de lenge stått poserende i hver sitt lange gardin med rysjekapper på og det er ikke spesielt vakkert. De har bare en stil og hva er så fantastisk med den? Ingenting. De er frekke, grafser alle på puppene og putter folk inn i den samme selg kroppen-stilen uansett om damene har kropp til å kle det eller ikke. Alle klapper og sier at de er fine. Jeg sier det motsatte. 

Anonymous poster hash: bcdd3...3bf
  • Liker 4
Skrevet

Men - Sofie Isachsen ble kjempefin!!! (Bortsett fra det sure uttrykke t i ansiktet...) Syns ho ble superpen uten den barnslige stilen!!!

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt skal style opp kjendiser. Kjendiser har jo egne stylister! Hvorfor ikke bruke ressursene på noen som faktisk trenger det?  Når det er sagt er jeg ikke særlig begeistret for programmet i utgangspunktet.  Anonymous poster hash: ae030...710

Jeg tror nok ikke det er så mange norske kjendiser som har egne stylister, altså.

Jo, de får heller gå ut på gata og plukke ut tilfeldige stakkarer som bare er ute og passer sine egne saker (eller, er det der regissert?), kritisere dem og fortelle dem alt som ser jævlig ut ved dem, og så "style" dem opp så de blir enda jævligere.

Skrevet

Jeg tror nok ikke det er så mange norske kjendiser som har egne stylister, altså.

Jo, de får heller gå ut på gata og plukke ut tilfeldige stakkarer som bare er ute og passer sine egne saker (eller, er det der regissert?), kritisere dem og fortelle dem alt som ser jævlig ut ved dem, og så "style" dem opp så de blir enda jævligere.

Det er regissert. Det er ikke tilfeldig utvalgte på gaten. 

Anonymous poster hash: cbcb9...701

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare sett disse bildene. Jeg syns alle ble veldig fine. Særlig Eli Hagen! 

Skrevet

Det er regissert. Det er ikke tilfeldig utvalgte på gaten. 

Anonymous poster hash: cbcb9...701

Takk og lov for det. Det hadde vært ganske ydmykende. 

Anonymous poster hash: ae030...710

• Liker 1
Skrevet

Når de er så redde forforandring så lurer jeg på hvorfor de melder seg på slike program.

De får jo en fin pengesum for å stille opp :)

Anonymous poster hash: 95f85...d3a

Skrevet

De får jo en fin pengesum for å stille opp :)Anonymous poster hash: 95f85...d3a

Hvor mye får de for å stille opp da?

Anonymous poster hash: ea1ff...a93

Skrevet

Jeg har bare sett disse bildene. Jeg syns alle ble veldig fine. Særlig Eli Hagen! 

De hadde jeg ikke sett før nå,synes alle ble fine.

• Liker 2
Skrevet

Eli Hagen ble jo skuffet selv etterpå http://www.seher.no/kjendis/angrer-p-jeg-ble-med-82075, og det mener jeg at jeg har lest om flere av de andre kjendisene også.

Jeg har også lest at de alle ble skuffet, men syns de ble fine jeg :) Særlig da Eli Hagen - hun kledde både håret og klærne syns jeg! Men hun er vel så vant til håret sitt slik som hun alltid har hatt det, og da blir vel overgangen for stor. 

Skrevet

Eli Hagen så jo faktisk levene ut :fnise:  men stusser litt på at hun sier " jeg synes ikke at jeg ble bedre av deres behandling enn da jeg kom" hun forstår at dem bare bytta ut klæra hennes?

Anonymous poster hash: 87b1e...d6c
  • Liker 2
Skrevet

Huff og huff. Synes ikke fe to har så bra smak i utganspunktet. De er ganske rappkjeftet også. Aldri ville latt de to stylet meg, og klærne de selv bruker ser helt forferdelig ut.. Ville aldri kalt de flinke stylister.

Skrevet

Har aldri likt disse to, har prøvd noen ganger, men bare klarer ikke å se på de. Og at de styler andre?! Ufattelig, slik som de selv går. Hvordan kan det egentlig ha seg at DE vet bedre hva som er fint? Det er jo en smakssak og fullstendig personlig. Overasker meg ikke at folk er skuffa.

Anonymous poster hash: 33a5f...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...