AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har veldig hjertebank, det banker så hardt at det er ubehagelig / vondt. Kjenner også at pulsen er oppe i 100 +/-. Dette da jeg sitter i ro. Er tidlig i svangerskapet, mellom uke 6-11.. Hjertebanken kommer og går og varer ganske lenge. Jeg føler meg "kald" innvendig og litt svimmel.. Anonymous poster hash: 1a905...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg hadde det også sånn i uke 6 og litt i uke 7. Var skikkelig ubehagelig. Så gikk det over. Spurte legen om det og han sa det var helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 15. oktober 2015 #3 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Jeg hadde dette tidligere i svangerskapet, omtrent rundt uke 8. Var ikke noe farlig. Endret 15. oktober 2015 av karlakarl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thinkerbelle Skrevet 15. oktober 2015 #4 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg hadde myyye av dette i svangerskapet:) noen kvelder lå jeg bare våken og kjente hvor "mye" hjertet slo, føltes som det skulle hoppe ut av brystet😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det er vanlig med puls rundt 100 og hjertebank under en graviditet. Anonymous poster hash: 6fb16...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Del Skrevet 15. oktober 2015 Takk for svar :-) håper det får fort over Anonymous poster hash: 1a905...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå