AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Sikkert et litt rart spørsmål men, jeg lurer på om jeg feks spiser "normal" Idag, å trener på kvelden. Vil treningen vise effekt på vekten til i morgen tidlig. Eller blir det for "tidlig"? Anonymous poster hash: cae0c...13f
Gjest Runforit Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Eneste som slår ut på vekt er kalori inn/ut.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Eneste som slår ut på vekt er kalori inn/ut. så man kan spise mcdonalds innenfor kalorier du trenger for å gå ned i vekt og allikevel gå ned? Anonymous poster hash: e74cf...304
Gjest Runforit Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 så man kan spise mcdonalds innenfor kalorier du trenger for å gå ned i vekt og allikevel gå ned?Anonymous poster hash: e74cf...304 Ja.
Gjest Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Eneste som slår ut på vekt er kalori inn/ut. Og selv det kan bruke flere uker på å slå ut på vekten.
Maximillian Cohen Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Sikkert et litt rart spørsmål men, jeg lurer på om jeg feks spiser "normal" Idag, å trener på kvelden. Vil treningen vise effekt på vekten til i morgen tidlig. Eller blir det for "tidlig"?Anonymous poster hash: cae0c...13f Ja, du vil med all sannsynlighet se forskjell på vekten, men det vil ikke komme av at du har forbrent fett. Jeg har testet litt på meg selv, og jeg "går ned" rundt 1 kg (målt rett før og rett etter) i løpet av en liten treningsøkt (løping 30 - 40 min). Selvfølgelig kommer denne vekten tilbake igjen så snart jeg får meg litt å drikke. Når det kommer til å gå ned i fettprosent, så er det mer enn nok å veie seg en gang i uken for å holde oversikten. Det kan forresten være vanskelig å basere vektreduksjon på å spise som før, men trene mer. Det er mye enklere å heller spise litt mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå