AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg blir gal her. Har en svigerinne som klager over alt. Alltid synd på dem for det ene eller det andre. Ho går hjemme, ungene går i barnehage, mannen jobber å tjener gode penger. De har flott hus og helt ny bil. Alikevel så er det bare syting. For liten egentid, for lurte tid med mannen, hode pine, vondt i armen, sliten osv.(hun lider av hypokondri Så hun er alltid syk, har hatt/har alle diagnoser) Viktig for henne å ha alt av det beste til en hver tid å fremheve dette. Det som nå går meg på nervene er også at svigermor synes så synd på henne. Ok det. Men så er hun da barnevakt hver eneste dag. Når vi en skjelden gang skulle trenge det, har hun alt booket seg til svigerinne. Blir gal. Irriterer meg så J..... Nå. Har klart i mange mange år å bite tenna sammen, men nå blir jeg i skikkelig dårlig humør av det her. Ååååh, trengte skikkelig å tømme meg nåAnonymous poster hash: ef952...c51
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Hvorfor bruke energi på noe du ikke kan gjøre noe med? Det er bortkastet. Tenk heller på deg selv og ditt liv, så vil mye irritasjon gå over av seg selv.Anonymous poster hash: 1221b...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå