Gå til innhold

Hvor viktig er håret på menn for dere damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittel sier;

Hvor viktig er håret på menn for dere damer? 

Anonymous poster hash: 0b546...57a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er viktig at det kler mannen. Mange menn ser ekstra smarte ut uten hår, det kan til og med være cute med menn som har lite hår, om looken ellers er inne. Det er grader av baldness, som sikkert flere har fått med seg her inne. :-) yey, slår et slag for skalla menn, dont hide it, show it! Egentlig liker jeg best når de har 1 cm, blir mykere uttrykk enn om den er helt glatt.

Hva tenker dere andre?

• Liker 1
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg.

Så lenge det ikke er altfor langt og ustelt

Anonymous poster hash: 166b5...44e
Skrevet

Ikke kjempeviktig, men det har faktisk vært et par gutter og menn jeg har tenkt "ekkelt" om håret til.
Det har vært når de har hatt veldig pistrete og slitt hår som de ikke steller og som bare blir til tynn dun hvis man prøver å gre det. Litt sånn krefthode-sveis.

én gang har jeg fått turnoff på en jeg i utgangspunktet syntes var kjempe kjekk og skjønn, fordi jeg plutselig så han med langt hår (så han med kort først) og det håret var så fett og stakkarslig...
Men sånn er det med menn som bruker caps. Enkelte blåser i å vaske håret pga caps, jeg liker caps, men vask håret ditt.

Anonymous poster hash: ce3e5...5f1
Skrevet

Jeg har for eksempel blitt tynnere i hele håret, så jeg legger håret på siden for å skjule det. 

Jeg har så lyst å klippe meg helt kort, men aner ikke om jeg kler det :/

TS

Skrevet

Hårfrisyrer betyr egentlig ikke så mye for meg - han kan ha langt, halvlangt, kort, skinna eller andre varianter. Skjegg, bart og kroppshår er derimot noe som opptar meg mere. Er visst ikke spesielt glad i mye hårvekst har jeg innsett med årene.

Anonymous poster hash: 06a20...3aa
Skrevet

Pusher denne

Skrevet

Jeg har for eksempel blitt tynnere i hele håret, så jeg legger håret på siden for å skjule det. 

TS

Mye bedre med kort hår enn hentesveis.  :)

Anonymous poster hash: 75d1d...78c

• Liker 2
Skrevet

TS

Vær så snill å slutt med det. Det er så mye bedre med kort hår enn hentesveis.

Anonymous poster hash: 189bc...f26

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er viktig, i den forstand at det skal være velstelt. Jeg "pynter" meg, altså bruker sminke, fikser håret og går i ordentlige klær, så godt som hver dag, så jeg forventer det samme fra partner. At man har kjæreste er en elendig unnskyldning for å la det "glippe", som jeg helt ærlig ikke forstår. Jeg synes det var lettere å droppe sminken og håret før jeg fikk meg kjæreste, for da var det liksom ingen jeg ville gjøre inntrykk på uansett.

• Liker 1
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Spiller ingen rolle i utgangspunktet, men begynner man å bli skallet så er det bedre å fjerne alt enn å ha en måne

Har vært sammen med menn som har hatt langt hår, kort hår, skallet, grått hår

Så lenge mannen kler håret så blir mannen sexy uansett

Skrevet

Det er svært lite viktig. Det viktigste er at han er tilfreds med det selv. Jeg har vært sammen med en mann som brukte ca 20 minutter hver morgen på å klippe og dandere frisyren. Slitsomt. En annen var nesten skallet allerede som 29-åring, og er en av de flotteste mennene jeg har truffet.

Skrevet

Spiller ingen rolle bare det er velstelt. Om det er tykt, tynt, krøllete, grått, eller stritt spiller ingen rolle bare man har gjort det beste ut av den manken man har.

Anonymous poster hash: bfe66...1d7
Skrevet

Ikke viktig i seg selv. Som de ovenfor sier, så må det jo passe til den enkelte personen, og begynner man å få lite hår er det bedre å "innse" det, enn å prøve å skjule det.

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Så lenge håret ikkje er skittent og kler mannen, så er det meste greit.

Skrevet

TS

Hentesveis er virkelig ikke bra, klipp deg kort! ☺

Anonymous poster hash: 4dd38...d29

Skrevet

Hår er lite viktig. Eksen min hadde mørke krøller over det hele og han jeg dater nå er mer grå og har måne. Det som er under håret er viktigere.

Anonymous poster hash: ae2db...71e
Skrevet

militærkort

Anonymous poster hash: ccc7b...830
Skrevet

Det viktigste for meg som mann er at damen ser hvem som bor under håret mitt. 

Anonymous poster hash: 3c0c0...3d4
Skrevet

:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...