AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Studentforeningen jeg er med i skal ha internasjonal potluck til uka. Jeg tenkte å lage noe skikkelig norsk, men usikker på hva. Jeg tenkte litt på skolebrød. Andre forslag? Det må ikke være for tidkrevende eller dyrt. Det må også kunne gjøres ferdig på forhånd (har ikke tilgang til kjøkken). Takk for svar! Anonymous poster hash: 76c59...b39
Gjest Ennasus Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Hjemmebakt brød med brunost Vafler Lefse med smør og sukker Riskrem Endret 15. oktober 2015 av Ennasus
Gjest Overrasket Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Du tenkte på skolebrød, men har ikke kjøkken? Akkurat. Lefser, en stor pakke fenalår og en eller annen smaksatt kremost?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Du tenkte på skolebrød, men har ikke kjøkken? Akkurat. Lefser, en stor pakke fenalår og en eller annen smaksatt kremost? Les innlegget mitt en gang til, du. Jeg har så klart eget kjøkken hvor jeg kan lage skolebrød på, men ikke kjøkken på selve arrangementet. Derfor kan jeg ikke varme opp noe etc. Anonymous poster hash: 76c59...b39
Gjest Ennasus Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Eller sirupskake, eplekake eller syv sorter
Gjest Overrasket Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Eller sirupskake, eplekake eller syv sorter Eplekake! Sånn fin kake! Bare med epler i! Endret 15. oktober 2015 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Marsipankake. Støtter ellers vafler med smør og brunost. Anonymous poster hash: 19d93...7f3
Gjest Margit Spat Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Røkelaks og eggerøre Lefsewraps med røkelaks og kremost (sånn som denne) På kakefronten er vel kransekake temmelig typisk norsk, men det er både tidkrevende og dyrt.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 På norsk heter det kurvfest. Anonymous poster hash: 590aa...248
Atea Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Røkelaks og eggerøre Lefsewraps med røkelaks og kremost (sånn som denne) På kakefronten er vel kransekake temmelig typisk norsk, men det er både tidkrevende og dyrt. Ellers enig, men rømmegrøt og spekemat er også en ide. Som student 15 år ville jeg stekt vafler eller kjøpt vestlandslefser og satt de i bløt, smurt på smør kanel og sukker. Usunt de lux. Hva med reker /kongekrabbe og majones uten noe annet, pluss pepper? Husk sitron. Husk brød til de som tåler hvetemel. Må det være søtt ville jeg laget muffins med blåbær. Jordbær, vanlijekrem, vafler, iskrem, osv osv. Nam. Endret 17. oktober 2015 av Atea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå