Gå til innhold

Ting jeg gleder meg til når jeg er ferdigslanket

fullkornspasta

Anbefalte innlegg

Trenger motivasjon nå, så håper flere kan skrive! Gått ned 6 kg, skal ned 12,5 kilo til!

Jeg gleder meg til å:

• Ikke være redd for å pynte meg 
  • Kan kle meg i stooore, gode gensere, uten at jeg ser kjempesvær ut
  • Se på gamle bilder av meg selv å tenke "Damn, girl, du klarte det!
  • Få mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn
  • Føle meg bra og selvsikker når jeg er med kjæresten min
  • Ikke bli "hemmet" i sosiale situasjoner fordi utseendet mitt sjenerer meg
  • Slippe å ha så utrolig mange kg å drasse på
  • Kan prøve klær basert på stilen min, og ikke utifra hva som flatterer/skjuler magen
  • Bruke tettsittende klær som ser bra ut på meg!
  • Være morsom når jeg forteller at " igår spiste jeg en hel jævla kake", og ikke bare ekkelt :fnise:

Hva gleder du deg til? :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- at søte klær fra h&m sin divided-avdeling blir oversized på meg

- og være den tynneste alle kjenner

- at folk (ikke bare farmor) skal tilby meg mat fordi jeg ser tynn ut

- at typen kan bære meg uten at jeg føler meg tung

- kunne ligge under sofaen (vet ikke hvorfor det er et mål XD)

- ser mye mer barnslig ut som tynn

- føler folk er snillere når jeg er tynn?

- får myyye mer komplimenter som tynn

Anonymous poster hash: d4645...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tråd/initiativ!  :blomst:

Jeg gleder meg til

- å endelig ha det bra med meg selv og være mer komfortabel i eget skinn

- kunne kjøpe klær basert på at jeg vil ha de, ikke at de passer

- mer klær som passer!

- å være i bedre form

- at folk kommenterer at jeg har blitt tynn (små gleder!)

- at jeg endelig har fått det til! Tror vi snakker mestringsfølelse av dimensjoner når jeg endelig når målet

- å kunne spise uten, i alle fall med mindre, dårlig samvittighet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- at søte klær fra h&m sin divided-avdeling blir oversized på meg

- og være den tynneste alle kjenner

- at folk (ikke bare farmor) skal tilby meg mat fordi jeg ser tynn ut

- at typen kan bære meg uten at jeg føler meg tung

- kunne ligge under sofaen (vet ikke hvorfor det er et mål XD)

- ser mye mer barnslig ut som tynn

- føler folk er snillere når jeg er tynn?

- får myyye mer komplimenter som tynn

Dette høres jo sunt ut.

Anonymous poster hash: be472...673

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah. 

Vær forsiktig med å ikke la livene deres være på vent for noen kilo med fett. 
Har selv vært overvektig, og selv om jeg trodde at veldig mye kom til å forandre seg når jeg gikk ned 35 kilo så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er akuratt like misfornøyd med kroppen min i dag, uansett hvor tynn jeg er. Man finner bare andre ting å ha fokus på som man kan hate ved seg selv :P Så det beste er å jobbe med å være fornøyd og stolt av kroppen sin underveis, så slipper dere å gå på samme smell som jeg gjorde :) 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo sunt ut. Anonymous poster hash: be472...673

Det er i det minste ærlig :) Tråden er ikke lagt opp til at alle grunner trenger å være så j* politisk korrekte så jeg fatter ikke hvorfor sånne som deg må inn i tråden kun for å hakke på folk eller grunner folk oppgir.

-jeg gleder meg til å bli slank fordi jeg tror jeg vil trives langt bedre med meg selv enn hva jeg nå gjør

-For å kunne kjøpe klær som passer på kroppen min

-få mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn

Anonymous poster hash: 4625d...c6e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til alle de dyre, fine klærne mine passer igjen.

Ellers så er vel det meste annet likt i mitt liv.

Anonymous poster hash: 72770...d9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah. 

Har selv vært overvektig, og selv om jeg trodde at veldig mye kom til å forandre seg når jeg gikk ned 35 kilo så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er akuratt like misfornøyd med kroppen min i dag, uansett hvor tynn jeg er. Man finner bare andre ting å ha fokus på som man kan hate ved seg selv :P Så det beste er å jobbe med å være fornøyd og stolt av kroppen sin underveis, så slipper dere å gå på samme smell som jeg gjorde :)

Nei, selvfølgelig ikke! Jeg skjønner jo at man går på en smell hvis man knytter livslykken opp mot et spesifikt tall på vekta, men jeg føler dette kan være en tråd der man motiverer seg selv, og ikke bare tenker på hva andre syns om målene dine :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat åssen det føles, har gått ned 8 kilo fra januar til juli og nå er jeg der jeg vil være:) Det høres ikke mye ut, men det er akkurat den vekta som syns godt som jeg får kommentarer på. Har gått ned 2-3 bukse størrelser og fra M/L til S/xS i topper. Nå føler jeg at det er enklere og morsomt med klær. Gøy å pynte seg. Tanken på å gå på shopping er gøy. Å for å ikke snakke om kommentarene jeg får. Men jeg er i utgangspunktet fornøyd med meg selv. Det er viktig. Det er virkelig godt å slippe å være på slankern og heller vedlikeholde. Prøver å ikke ta det for gitt. Stå på:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig slanket er ett fett. Derimot gleder jeg meg til jeg er ferdig fikset kirurgisk slik at jeg kan se noenlunde normal ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg gleder meg også til å velge klær utifra hvilke jeg liker, ikke bare hvilke som skjuler magen best.

- Å slippe å føle meg som Hellstrøm, der kommer magen til "Stine", og der kommer "Stine"

- Å kunne jogge og trene uten at alle tenker at jeg gjør det for å gå ned i vekt

- Å kunne spise uten å føle at andre ser stygt på meg

- At jeg kan føle meg mindre som en kjempe når jeg er sammen med venninner som er lavere og tynnere

- Slippe spørsmål om jeg er gravid!!!!

Anonymous poster hash: cd5dc...e85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slanket meg over 60 kg og livet ble så mye lettere, men nå får jeg stikk fra venninner. Åhja slimfit i kveld og, om vi skal ut på byen og jeg går i tettsittende kjole. Var så glad og gledet meg til å gå i tettsittende klær, men gleden ble fort tatt vekk av misunnelse fra mine venninner når vi er på byen. For nå stjeler jeg all oppmerksomheten fra menn vet du !

Og nå er det plutselig galt av meg å gå i klær som former kroppen! Blir så sint!

Anonymous poster hash: c3d40...8ec
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slanket meg over 60 kg og livet ble så mye lettere, men nå får jeg stikk fra venninner. Åhja slimfit i kveld og, om vi skal ut på byen og jeg går i tettsittende kjole. Var så glad og gledet meg til å gå i tettsittende klær, men gleden ble fort tatt vekk av misunnelse fra mine venninner når vi er på byen. For nå stjeler jeg all oppmerksomheten fra menn vet du ! Og nå er det plutselig galt av meg å gå i klær som former kroppen! Blir så sint! Anonymous poster hash: c3d40...8ec

Som du sier, de er misunnelige og du kan ta det som et kompliment! Godt jobba! :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slanket meg over 60 kg og livet ble så mye lettere, men nå får jeg stikk fra venninner. Åhja slimfit i kveld og, om vi skal ut på byen og jeg går i tettsittende kjole. Var så glad og gledet meg til å gå i tettsittende klær, men gleden ble fort tatt vekk av misunnelse fra mine venninner når vi er på byen. For nå stjeler jeg all oppmerksomheten fra menn vet du !

Og nå er det plutselig galt av meg å gå i klær som former kroppen! Blir så sint!

Nei, herregud for noen folk du kaller venninner. Sånn oppfører man seg ikke. Om de er misunnelige kunne de i det minste latet som de var glad på dine vegne. Dårlig gjort!

Jeg gleder meg til å kunne jogge fortere, og bevege meg lettere når jeg gjør yoga :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah. 

Jeg tror faktisk at jeg kommer til å bli veldig fornøyd når de gamle klærne mine passer igjen. Og å kunne bruke skjørt uten at jeg får gnagsår mellom låra.

Anonymous poster hash: fab30...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, de er misunnelige og du kan ta det som et kompliment! Godt jobba! :)

Nei, herregud for noen folk du kaller venninner. Sånn oppfører man seg ikke. Om de er misunnelige kunne de i det minste latet som de var glad på dine vegne. Dårlig gjort!

Jeg gleder meg til å kunne jogge fortere, og bevege meg lettere når jeg gjør yoga :)

Tusen takk dere :) Ja gleden blir litt borte når de kommer med slike stikk :(

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :) Ja gleden blir litt borte når de kommer med slike stikk :(

Bytt de ut. Ingen som oppfører seg sånn er vært å ha i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...