Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #1 Del Skrevet 25. september 2004 Har planer om å skaffe hund etterhvert.' Det jeg er litt "redd" for er å få en hund som ikke liker å kose.. Største grunn til at jeg vil ha hund er at det skal være ent urkamerat og kosehund inne. En som ligger på fange på kveldene. Det er vel mest sannsynlig at de fleste hunder liker å kose? Hva gjør man i tilfelle fra den er valp for at den skal bli kjælen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. september 2004 #2 Del Skrevet 25. september 2004 Hvis du er aktiv kan en cocker spaniel være et godt valg. Spesielt den amerikanske. De er ikke for store, slik at de er koselige å ha på fanget, og har nydelig myk pels. Men de krever mye mental og fysisk aktivitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 25. september 2004 #3 Del Skrevet 25. september 2004 Det er vel kanskje en litt merkelig grunn til å skaffe seg hund at den skal ligge på fanget og kose? Joda, det er jo et pluss med en kosete hund, men det kan ingen garantere at du får. Jeg har to hunder av samme rase. Den ene ligger gjerne oppå meg og koser en hel kveld. Den andre liker og bli klødd og klappet, men aldri i verden om hun vil ligge på fanget og kose. Så det vet du liksom ikke før du får den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 26. september 2004 #4 Del Skrevet 26. september 2004 Det er helt individuelt hvordan hunden din kommer til å være på det, men du kan jo påvirke den litt ved å kose mye og ha mye kroppskontakt med den fra den er liten. Kos ofte med den, men ikke ovredriv, la den alltid gå dersom den vil det, eller vil den fort føle kos som noe tvunget og negativt. Så er det noen raser som er mere kosete enn andre, men det finnes alltid unntak der også, så det bør ikke være det viktigste når du velger rase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 26. september 2004 #5 Del Skrevet 26. september 2004 Hvis du har så lyst på et dyr å ha på fanget bør du heller skalffe deg katt. Min katt tror at mennesker er til for at hun skal ha noe å ligge på, kan nesten bli for mye av det gode enkelte ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 30. september 2004 #6 Del Skrevet 30. september 2004 Stor forskjell på hunder, Noen liker å kose, andre koser på sine premisser, og atter andre får noia og tror at man har tenkt å drepe de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #7 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hunden min er ikke typisk kosehund....hun kommer for å få sin daglige dose med klapp og klø, før hun tuselr tilbake til sengen sin.....også har hun jo et lite nattarituale hvor hun legger seg tett inntil meg med masse kose-brumle lyder, før hun jumper ned og tar natta..... Du har ingen garanti for å få en kose hund som vil ligge i fanget ditt hele kvelden med andre ord( og jeg personlig er glad jeg slipper å ha henne oppå meg hele tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 2. oktober 2004 #8 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvis du har så lyst på et dyr å ha på fanget bør du heller skalffe deg katt. Min katt tror at mennesker er til for at hun skal ha noe å ligge på' date=' kan nesten bli for mye av det gode enkelte ganger...[/quote'] Det er stor forskjell på katter også, når det kommer til kos. Jeg har tre katter, og det er bare en av dem som liker å ligge på fanget og kose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå