Gå til innhold

«Kirkebrann - True Norwegian Black Candle»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke altid hvorfor media gidder å dra opp sånne ting igjen og igjen.

Men nå som denne "saken" er her igjen så tenkte jeg at jeg iallefall kunne tilføye en opplysning til Domprosten i Bergen og herr Løvenholdt. "Kirkebrann" har nemlig blitt solgt som en helt vanlig souvenir på besøkssenteret til Akershus festning i mange år. I to år og helt til for tre år siden var altså institusjonen og folket dere "jobba under/for" helt ok med brennende te-lys kirker. Synes det var/er litt morsomt selv om det ikke er årets store.  :fnise:

Anonymous poster hash: 1f346...ef5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: 17896...6a3

• Liker 1
Skrevet

Genialt, men litt for dyrt.

Anonymous poster hash: a8120...493
Skrevet

Skjønner ikke altid hvorfor media gidder å dra opp sånne ting igjen og igjen.

Fyren bak har søkt patent nylig, så da har jo media en glitrende anledning til å få en viss type folk til å hisse seg opp over  stearin.

Anonymous poster hash: ca667...217

Skrevet

Hehe, syns det var litt morsomt jeg da. Er absolutt ikke for å brenne ned kirker eller vandalisere på andre måter, men litt humor får man ha!

Anonymous poster hash: 2ac86...f88

Skrevet

Smakløst.

Kan jeg spørre deg hvorfor du synes det?

navnet kanskje?

For meg som ikke er kristen og som ikke liker religion så er det ikke smakløst, det er morsomt så lenge folk ikke begynner å brenne kirker igjen på ordentlig  (ikke at det betyr noe personlig for meg heller, men det er kjipt gjort)

Skrevet

Kan jeg spørre deg hvorfor du synes det? navnet kanskje? For meg som ikke er kristen og som ikke liker religion så er det ikke smakløst, det er morsomt så lenge folk ikke begynner å brenne kirker igjen på ordentlig  (ikke at det betyr noe personlig for meg heller, men det er kjipt gjort) Anonymous poster hash: 1f346...ef5

Jeg er ikke spesielt religiøs jeg heller, men jeg har min barnetro. Jeg kjenner mange som ikke er det og som synes det er smakløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...