nordnorsk Skrevet 15. oktober 2015 #1 Del Skrevet 15. oktober 2015 Funker de mot tørrhoste og tar bort den "kilingen" i halsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ja, til en viss grad. Jeg har brukt dem og synes de hjelper en del, men helt hostefri blir jeg selvsagt ikke av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 15. oktober 2015 #3 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har god erfaring med dem. Jeg syns de virker bedre enn hostesaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. oktober 2015 #4 Del Skrevet 15. oktober 2015 De funker omtrent like bra/dårlig som noskapin hostesaften. Det demper noe tørrhoste, men ikke spesielt mye om du har skikkelig aggressive tørrhosteanfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg svelgte min første tablett for en halvtime siden, og det virker som det har dempet det litt. Hoster fortsatt en del, men ikke like kraftig. I natt hadde jeg så kraftig hoste at jeg brekte meg og spydde masse. Håper på at denne natten blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ja noskapin virker spesielt mot den kilingen syns jeg Anonymous poster hash: 4cfc9...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg synes Noskapin fungerer bra mot kilingen og tørrhosten. De gangene jeg har brukt det har jeg tatt tablettene, hostesaften smaker grusomt synes jeg. Tablettene skal jo tas flere ganger om dagen (var det 3?) så det virker på sitt beste etter et par dager synes jeg. Anonymous poster hash: 16694...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Del Skrevet 16. oktober 2015 Funker greit nok, men jeg får magekramper av Noskapinpiller.Anonymous poster hash: 941df...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå