Gå til innhold

Flere august-bruder her?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI DERE!!

Regner med at det er flere enn bare jeg som gifter meg i August.

:D :D

Om vi er flere, så skriv gjerne litt om hvordan det går med planlegging, nerver osv.! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,vi gifter oss i august.

Fredag 23,på Gran Canaria. 8)

Nedtellingen har for lengst begynt,og vi gleder oss veldig.

Det meste er i boks nå,så nå kan dagen bare komme.

Ismen. :kul:

Skrevet

Gran Canaria???????? :o :o :o :o

Missunelig nå, ja.......

Datoen vår er 24, og det er ikke lenge til nå!

Kjenner dagene springer nesten av gårde!

Skal dere gifte dere i en ambasade(om de har slikt på Gran C. da!)

Hadde jo vært såååå romantiskt og gifta seg på en strand der, da....

Kjente jeg ble helt matt her nå, jeg...

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Vi gifter oss 10.august, og for første gang kan vi endelig si at det er under 1 mnd igjen! Deilig. Vi gleder oss mer enn noen gang og er sikker på at dagen blir kjempefin på alle måter!

Skrevet

Hei hei.

Vi gifter oss også 24 august. Det er jammen meg ikke lenge til nei. Føler egentlig vi har det meste på plass nå.

Valg av salmer - inn/ut marsj gjennstår, samt valg av soloinnslag.

Samtale med presten har vi heller ikke hatt.

Trykking av kirkeprogram må vi gjøre.

Ellers så er det meste på plass som kan gjøres nå...eller...jeg har enda ikke kjøpt morgengave til min kjære. Har heller ikke startet på talen :oops:

Gjest Tulle-brud-ikkeinnlogg
Skrevet

Vi gifter oss også den 10.august, mye har falt på plass denne uken og vi føler vel oss godt i rute. Etter tips her inne fra bryr jeg meg mindre om detaljer nå og føler meg veldig lykkelig, glad og rolig

Gjest Augustbrud02_
Skrevet
Etter tips her inne fra bryr jeg meg mindre om detaljer nå og føler meg veldig lykkelig, glad og rolig

Vi har også begynt å bry ogg mindre om sånne bittesmå detaljer og det er utrolig deilig å slippe å bekymre seg for alt mulig ned til hver minste fingerspiss. Kanskje er lite tips til de som synes planleggingen tar overhånd innimellom?

Skrevet

Vi gifter oss også den 10. august...

Gleder meg stort!!! Nå har vi begynt å danse vals også...moro...

Skrevet

På papiret gifter vi oss 2. august, men bryllupet er 3. august, så vi "gifter" oss to dager på rad:)

Skrevet

Vi gifter oss 17. august, og jeg føler at jeg har kontoll selv om det fremdeles er noen ting som gjenstår.

Mandag skal kjolen tilpasses, og tirsdag skal jeg ha prøvetime. Føler at det skal bli godt å få de tingene gjort.

Har også tenkt å skrive ut bordkort/menyheftene de nærmeste dagene.

Må også bestille samtaletid med fotografen snart.

Utover dette gjenstår det:

kjøpe skjorte til brudgommen

velge vin

lage bordplan og kanskje gjestepresentasjon

fellestransport for gjestene

kjøpe sko til minstemann

smykker til meg

morgengave til han - har noen tanker/planer

kjøpe det jeg trenger av ny sminke

kjøpe strømper

lære oss å danse brudevals ???

bestille litt nattmat som står og venter på oss i suiten, har fått tips om at dette kan være lurt.

brudgommen har eneansvar for disse tingene som jeg tror ikke er helt klart enda:

bil

musikk/brenne cder

Tror dette var alt.

Skrevet

Vi gifter ogsaa 10 august og har begynt og faa en del rare droemmer/mareritt om bryllupet. En natt droemte jeg at vi glemte hele vielsen og gikk rett til middagen... :roll: Lurer paa hva det betyr...? :ler:

Gjester fra Norge begynner og komme 27 juli saa vi vil ha alt ferdig da. Men det blir vel en del smaa-ting man maa gjoere i siste liten.

Men jeg gleder meg masse og det virker som om alle som har giftet seg har hatt en uforglemmelig dag!

Skrevet

Ja, det er ikke lenge igjen nå....

24. August er datoen vår.

Gleder meg masse og får nesten gråte-anfall hver gang jeg går forbi kirken, ser brudebilder i avisa osv.

Er aaalt for lett rørt.....

:ler::ler::ler:

Skrevet

Etter utdrikningslaget mitt i helga, gleder jeg meg ennå mer til bryllupet vårt. Alle venninnene mine var så misunnelige da jeg fortalte om kjolen og håret og blomstene og....ja, alt.

Nå er det bare 26 dager igjen også! Tiden flyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...