Gå til innhold

Date en fuckboy? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen synspunkter i en sak.

Altså, jeg er 16, og har aldri vært i noe forhold før, han er 19. Jeg vet det her er skikkelige tragiske fjortis-problemer, men om noen har forslag til hva jeg skal gjøre, og gidder å lese bibelen min, så hadde jeg blitt glad :D

Det er en fyr jeg begynte å snakke med rett etter sommeren, noen dager mer, andre dager mindre. Vi møttes igjennom felles interesser, og han virker kjempe snill og hyggelig. Men, for noen uker siden var jeg på et seminar, hvor jeg helt tilfeldig delte rom med en jente som hadde vært i kontakt med ham tidligere. Hun hadde også drevet med det samme som meg, altså fritidsaktivitet, men tydeligvis sluttet begrunn av han. Grunnen til dette var at de hadde "holdt på" en stund, men hun sa at han bare var ute etter sex, og ikke noe mer. Hun sa at jeg burde holde meg unna. 

Etter dette gjorde jeg så han fikk vite at jeg hadde snakket med henne, men han sluttet ikke å snakke med meg allikevel, hvilket jeg trodde han kom til å gjøre. Han var borte en helg for et par uker siden, og i etterkant av dette har jeg fått et par snaps jeg vet er feilsendte, men hvor han har brukt akkurat de samme ordene som han har sendt til meg tidligere. Bestemte meg egentlig for ikke å ha noe særlig mer kontakt med han etter dette, men så i helga, så var vi på samme øvelse, og ble selvfølgelig makkere. Dette resulterte i at vi tilbrakte en del tid sammen, og han har vært så hyggelig! I går spurte han meg ut. Han foreslo lørdag, og da kan jeg ikke, så sa ganske enkelt at det ikke passet. Etter det har jeg ikke hørt noe mer i fra han. 

Anonymous poster hash: 4be15...844

Anonymous poster hash: 4be15...844
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Hva er det egentlig du trenger råd her?

Skrevet

Det lurer jeg på også, hva er det du lurer på? Om du skal møte han? Nei det syns jeg ikke.
Om du skal tenke på han? Nei hvertfall ikke
Om det er sannynlig at han tar kontakt og følger opp den daten? Det tviler jeg på.

Når en jente advarer deg om hvor dust og playa han er så burde du hørt på det. Han sender samme tekst til andre som til deg , du får feilsendte snaps av han som han egentlig sender til andr - og du tenker fortsatt at han er en kvalitetskar??????????

Anonymous poster hash: 74788...364
  • Liker 1
Skrevet

Hold deg unna han ts. Eller vil du bli en i rekka hans? 

Du beskriver jo han selv i overskriften din på denne måten.

Hvordan kan du føle noe for en som sender det samme til noen andre, som han sender til deg? Han er jo ikke interessert i noe annet enn å komme i buksa di. Håper du er ei jente han ikke får.

Anonymous poster hash: 295c1...e1d
  • Liker 2
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

"Fuckboy" :laugh:

Det første du bør gjøre er å slutte å ordlegge deg som en middelaldrende lærhomo.

Endret av LongJohnson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...