Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en ny blush, men får ikke helt til å bestemme meg. Har The Balm sin Hot Mama fra før av, men denne er jeg overhodet ikke fornøyd med. 

Hudtonen min:

f1jgpx.jpg

Jeg bruker medium tan i foundation og bruker også litt solpudder. Jeg er vel medium lys sånn egentlig. Blondt hår og blå øyne. Jeg blunker på bildet så øynene mine er ikke så smale om det skulle være verdt å nevne... :P 

Har hørt at et fra Nars skal være veldig bra, men hvilken tone i så fall.

Blir veldig takknemlig for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med desert rose fra mac :) 31p0FTKdfyL.jpg

Skrevet

Nøyaktig hva er det du ikke er fornøyd med når det gjelder The Balm sin Hot Mama?

Er det konsistens, holdbarhet, farge, det at den har skimmer eller hva?

Litt lettere å foreslå forslag hvis jeg vet hva du ikke liker med den :)

Skrevet

Nøyaktig hva er det du ikke er fornøyd med når det gjelder The Balm sin Hot Mama?

Er det konsistens, holdbarhet, farge, det at den har skimmer eller hva?

Litt lettere å foreslå forslag hvis jeg vet hva du ikke liker med den :)

Jeg synes den er for mørk egentlig, litt for mye lilla i den. Jeg vil egentlig ha noe friskere. Ser for meg at Hot mama passer bedre til de som er litt mørkere enn meg. :) 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med desert rose fra mac :) 31p0FTKdfyL.jpg

Den så veldig fin ut :) Skal se på den i butikk neste gang jeg er i sentrum

Gjest earlgrey
Skrevet

Ser ut som at vi har cirka samme hudtone, jeg liker mac sin "peaches" og "well dressed",og NARS sin " orgasm" :)

Skrevet

Ser ut som at vi har cirka samme hudtone, jeg liker mac sin "peaches" og "well dressed",og NARS sin " orgasm" :)

NARS sin orgasm har jeg faktisk veldig lyst på, men klin umulig å få tak i her. Vet en frisørsalong i oslo som tar inn og har send de melding om de kan være så snill å sende hit, men hørtes ut som at det var problematisk :/ Ikke skal jeg til utlandet med det første heller. 

Skal innom en mac butikk her i Trondheim når jeg får andledning og da skal jeg sjekke ut de ulike blushene jeg har blitt anbefalt. Men vet du hvem av de som er mest lik NARS sin orgasm? :) 

Gjest earlgrey
Skrevet

NARS sin orgasm har jeg faktisk veldig lyst på, men klin umulig å få tak i her. Vet en frisørsalong i oslo som tar inn og har send de melding om de kan være så snill å sende hit, men hørtes ut som at det var problematisk :/ Ikke skal jeg til utlandet med det første heller. 

Skal innom en mac butikk her i Trondheim når jeg får andledning og da skal jeg sjekke ut de ulike blushene jeg har blitt anbefalt. Men vet du hvem av de som er mest lik NARS sin orgasm? :)

Ååh vil du fortelle hvilken frisør i Oslo som selger nars? Jeg er trønderdtudent i Oslo så kan stikke innom og se på fargene og evt høre om de har noen dupe til orgasm :D eller kanskje google vet ;) de kan jo sikkert sende :)

Gjest earlgrey
Skrevet

Flere på nett som mener springsheen er beste dupe i mac :)

Skrevet

Ååh vil du fortelle hvilken frisør i Oslo som selger nars? Jeg er trønderdtudent i Oslo så kan stikke innom og se på fargene og evt høre om de har noen dupe til orgasm :D eller kanskje google vet ;) de kan jo sikkert sende :)

Fikk svar fra de nå nettopp om at de ikke kunne sende varer pga kapasitet.

Salongen heter Head hair ( http://www.headhair.no/) :) 

Skrevet (endret)

Flere på nett som mener springsheen er beste dupe i mac :)

nars-orgasm-mac-springsheen.jpg

Tusen takk <3 Mulig det blir denne! 

I alle fall frem til jeg får tak i orgasm ;) 

Endret av Alvea
Skrevet

Det er mange dupes til denne nars blushen om du googler. En del som er billigere også. :)

Anonymous poster hash: 3c3a0...708
Skrevet

Sephora.com sender til Norge.

Anonymous poster hash: 4e482...257

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Du kan komme unna med NARS orgasm siden du har fin hud uten porer. Ellers blir den for skimrende og klovnete på de fleste.

Edit: Ellers synes jeg det er bra at du bruker blush. Altfor mange unge jenter og voksne forsåvidt bruker kun solpudder og kontur. En blush som passer gir et mye friskere utseende og virker foryngende på mer voksne kvinner.

Endret av Citronella
Skrevet

Har du tørr hud hadde jeg holdt meg unna skimmerblush. Egentlig pudderform i det hele tatt. Da hadde jeg gått for en krem. Liker Stilas Convertible Color veldig godt, eller Daniel Sandlers Watercolor Blush.

Skrevet

Det ser ut til at vi har veldig lik hudtone. Jeg har tre blusher jeg sverger til. Make Up Store - Power, Make Up Store - Fresh og NARS - Dolce Vita. Er forholdsvis lite shimmer i alle, men skulle jeg føle for å supplere legger jeg en highlighter under :) 

Skrevet

Jeg synes den er for mørk egentlig, litt for mye lilla i den. Jeg vil egentlig ha noe friskere. Ser for meg at Hot mama passer bedre til de som er litt mørkere enn meg. :)

Jeg kan varmt anbefale Tarte Amazonian clay 12 Hour blush, de er supre i konsistensen.

Kan se for meg at du vil passe og like fargene Exposed og Peaceful.

En annen blush jeg selv bruker ofte og som er super er Glo Minerals sine blush`er.

Fargen Sweet er veldig flott, og kan minne om en lysere farge av The Balm sin Hot Mama

som fint kan passe til de som er lyse i fargene.

Ellers har MAC utrolig mange flotte farger i sine blush, som jo også er veldig gode.

Skrevet

Jeg er vledig fornøyd med Melba fra mac!

1877009.JPG

Anonymous poster hash: ea1ce...61c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...