AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Hei! Mine foreldre planlegger å feire sitt sølvbryllup og ønsker å gå til Spania eller Kypros i slutten av oktober. De er i slutten av 50-tallet og ikke ønsker å reise til et sted med masse nattklubber osv! De ønsker å bo et sted i nærheten av en sandstrand, og vil bli veldig glad hvis det var fin natur rundt og også flere restauranter. Det er viktig at alt er i kort gangavstand fordi min mor har dårlige ben. Og det må være en av de varmere stedene, og hvis det er billig er det også et stort pluss. De ville at jeg skulle finne noe, men jeg føler meg litt stuck :-) Alle svar vil bli bli satt pris på! Anonymous poster hash: b6f68...353
sssshh Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 TS: De ønsker å REISE til Spania eller Krypros i slutten av oktober. De er i slutten av i 50 årene * :-)
Gjest morhjertegod Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 På mange turist steder stenger de nå utesteder for sesongen, men om man velger et større sted så vil jeg tro noe er åpent. Billiger reiser nå, men også mange hoteller som stenger for sesongen denne uken. Ring reisebyråene å hør hva de har, vi er ofte på Fig tree bay, men usikker på hvordan det er der så sent. Seneste vi har vært der er uke 40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå