Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler det visse folk her i verden?!

Anonymous poster hash: 79dd9...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke problemet

Er da ikke noe forskjell fra dette til at man ser en løve spise en zebra i en dokumentar. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser ikke problemet

Er da ikke noe forskjell fra dette til at man ser en løve spise en zebra i en dokumentar.

Begge er brutalt og groteskt!

Skrevet

Begge er brutalt og groteskt!

Jeg er uenig

Det er verken brutalt eller groteskt 

• Liker 4
Skrevet

Hva feiler det visse folk her i verden?!

Dessverre er svært mange folk blottet for empati når det ikke dreier seg om deres egen art.

Tenk om et menneske hadde blitt partert på tv

Anonymous poster hash: 97f64...c7c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er uenig

Det er verken brutalt eller groteskt

Forklar!

Skrevet

Dessverre er svært mange folk blottet for empati når det ikke dreier seg om deres egen art.

Tenk om et menneske hadde blitt partert på tv

Anonymous poster hash: 97f64...c7c

Ikke akkurat det samme.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg ser ikke problemet

Forskjellen er at en løve jakter for mat. Denne løven blir drept fordi de vil ha løveunger i parken hvert år, og derfor ikke har plass til de voksne. Den blir partert fordi de vil ha publisitet.

Endret av Tvist
  • Liker 3
Skrevet

Ikke akkurat det samme.

Jo

• Liker 2
Skrevet

Jo

Nei, det er bare bra å se en løve drepe en sebra, eller antilope, slik at vi ser hvordan dyrelivet fungerer...Løven kan ikke gå inn på butikken for å handle mat, den må drepe og spise sitt bytte...

Er bare bra at vi viser på dokumentarer hva rovdyr spiser...Slik at ikke en familie drar på safari og bare "åååh...se på den søte store pusekatten, kom hiiiiit pssssst psssst"*jafs* Så skyter vi løven, fordi løven spiste hele familien so mvar så dum og gå ut av bilen sin for å klappe den søte pusekatten....

Ja det er kanskje grotesk å se på at en løve drepe ett annet dyr, men det er slik det fungerer i dyrelivet...

• Liker 2
Skrevet
Bra argument[/quote Takk det samme

• Liker 1
Skrevet

Bra at folk som ikke er vokst opp på gård lærer hvordan dyr ser ut på innsiden. Selv så jeg obduksjon av gris da jeg var 2 år gammel (bodde på gård) og var så interessert at jeg så og si stod på hodet inni magen på grisen fordi jeg ikke skjønte hvordan det var plass til så mye tarm. Lærte i alle fall mye av det, og har under oppveksten også avlivet syke dyr med kulemaske.

Anonymous poster hash: 66c2b...128

• Liker 3
Skrevet

Bra at folk som ikke er vokst opp på gård lærer hvordan dyr ser ut på innsiden. Selv så jeg obduksjon av gris da jeg var 2 år gammel (bodde på gård) og var så interessert at jeg så og si stod på hodet inni magen på grisen fordi jeg ikke skjønte hvordan det var plass til så mye tarm. Lærte i alle fall mye av det, og har under oppveksten også avlivet syke dyr med kulemaske. Anonymous poster hash: 66c2b...128

Det er aldri bra å drepe noen!

Skrevet

Det er aldri bra å drepe noen!Anonymous poster hash: 79dd9...c6e

Hvordan skal man ellers få mat? Og hvis er dyr er sykt: skal man la det lide? Hvor tror du biffen du kjøper i butikken kommer fra?

Anonymous poster hash: 66c2b...128

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal man ellers få mat? Og hvis er dyr er sykt: skal man la det lide? Hvor tror du biffen du kjøper i butikken kommer fra?Anonymous poster hash: 66c2b...128

Skal man henrette syke mennesker ?

• Liker 3
Skrevet

Skal man henrette syke mennesker ?

Du må lære deg at det er forskjell på dyr og mennesker.

Anonymous poster hash: 299a6...bc2

• Liker 1
Skrevet

Noen som kan forklare hva som har skjedd?

Anonymous poster hash: 37edc...918
Skrevet

Noen som kan forklare hva som har skjedd? Anonymous poster hash: 37edc...918

Det tittelen sier

Du må lære deg at det er forskjell på dyr og mennesker. Anonymous poster hash: 299a6...bc2

Ikke egentlig, dyr kan føle smerter på samme måte som oss og vi et trodd alt dyr selv...

• Liker 2
Skrevet

Det tittelen sier

Ja, men jeg vil vite hvilken hendelse du snakker om? Hvor kan jeg finne klippet? Hvilken kanal er det som har sendt det?

Anonymous poster hash: 37edc...918

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...