AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #21 Skrevet 16. oktober 2015 Det er livsfarlig for både deg og baby, avhengig av kollisjonen. Blir dere stoppet i kontroll når dere sitter sånn, blir det bot. Det er påbudt å sikre alle passasjerer i bil. Skjerp deg!Anonymous poster hash: b7ad5...a14 Tull. Man får kreditt for å prøve å amme mens babyen sitter trygt i barne setet sitt ;-)Anonymous poster hash: 105a1...adc 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #22 Skrevet 16. oktober 2015 Det er livsfarlig for både deg og baby, avhengig av kollisjonen. Blir dere stoppet i kontroll når dere sitter sånn, blir det bot. Det er påbudt å sikre alle passasjerer i bil. Skjerp deg!Anonymous poster hash: b7ad5...a14 Jeg har på meg setebelte, hvordan skulle jeg kunne knyse baby med kroppen eller hva det er du hevder? Hele poenget med et setebelte er at du ikke fyker fremover. TS Anonymous poster hash: 2c88e...624 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #23 Skrevet 16. oktober 2015 Da hadde jeg heller pumpet og gitt flaske.Anonymous poster hash: f564a...21f jeg greier ikke pumpe og ikke tar barnet flaske heller... TS Anonymous poster hash: 2c88e...624
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #24 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har på meg setebelte, hvordan skulle jeg kunne knyse baby med kroppen eller hva det er du hevder? Hele poenget med et setebelte er at du ikke fyker fremover. TSAnonymous poster hash: 2c88e...624 Vet du hvor mye kraft det er i en kollisjon? Er du klar over at bilen kan bli truffet fra alle kanter? Om du ikke sitter rett opp og ned med nakkestøtte, kan du faktisk brekke nakken. Men bare vær umoden og naiv, du. Jeg driter da i om du slår deg helseløs fordi du tar unødvendige sjanser.Anonymous poster hash: b7ad5...a14 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #25 Skrevet 16. oktober 2015 Babyer har uansett ingenting å gjøre på mange timer lange bilturer uten solide pauser.Anonymous poster hash: b7ad5...a14
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #26 Skrevet 16. oktober 2015 Vet du hvor mye kraft det er i en kollisjon? Er du klar over at bilen kan bli truffet fra alle kanter? Om du ikke sitter rett opp og ned med nakkestøtte, kan du faktisk brekke nakken. Men bare vær umoden og naiv, du. Jeg driter da i om du slår deg helseløs fordi du tar unødvendige sjanser.Anonymous poster hash: b7ad5...a14 Du vet at du alltid kan dø i en kollisjon? Jeg sitter uansett ikke rett opp og ned som en pinne i 6,5 timer i strekk. Det der kunne skjedd uavhengig av om jeg ammer eller ikke. og babyen er helt trygg. Anonymous poster hash: 2c88e...624 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #27 Skrevet 16. oktober 2015 Babyer har uansett ingenting å gjøre på mange timer lange bilturer uten solide pauser.Anonymous poster hash: b7ad5...a14 Vi skal selvsagt ta pauser, men jeg må amme hele tiden da mini er veldig småspist... TS Anonymous poster hash: 2c88e...624 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #28 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg tar ALLTID babyen ut av stolen og ammer. Javel om det tar lengre tid. Slik er det jo bare. Da får baby litt pause, vi får kost litt, skiftet bleie og sørget for å rape om det må til. Har brukt 7 timer fra A til B når det burde tatt 4. Det må tas med i beregningen. Anonymous poster hash: a55ca...b57 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #29 Skrevet 16. oktober 2015 Vi skal selvsagt ta pauser, men jeg må amme hele tiden da mini er veldig småspist... TSAnonymous poster hash: 2c88e...624 Men da passer det ikke med en 12 timers biltur! Du og baby kan fly, typen din kjøre. Anonymous poster hash: 6f6cd...97d 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #30 Skrevet 16. oktober 2015 Men da passer det ikke med en 12 timers biltur! Du og baby kan fly, typen din kjøre.Anonymous poster hash: 6f6cd...97d nei det kan vi ikke, jeg har en hjertefeil som gjør at jeg ikke kan fly. Herlighet sånn folk overdramatiserer! Vi skal selvsagt ta menge pauser, vi kjører ikke i ett strekk, men vi kommer rett og slett ikke frem om vi skal stoppe for HVER amming. TS TS Anonymous poster hash: 2c88e...624
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå