Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det på tur? Min baby småspiser hele tiden så jeg ammer i ett ende kjør. Har gjort det slik at jeg bare sitter bare ved siden av henne i baksetet og lener meg litt frem. Hva gjør dere? Gruer meg til Oslo-Trondheim merker jeg :P

Anonymous poster hash: 2c88e...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok henne ut av setet og ammet i baksetet :)

Skrevet

Hvordan gjør dere det på tur? Min baby småspiser hele tiden så jeg ammer i ett ende kjør. Har gjort det slik at jeg bare sitter bare ved siden av henne i baksetet og lener meg litt frem. Hva gjør dere? Gruer meg til Oslo-Trondheim merker jeg :P

Har gjort med mine tre små... bare stålsett deg og kast deg i det. Hvis ingen andre her har andre ideer da.

Anonymous poster hash: 105a1...adc

Skrevet

Jeg tok henne ut av setet og ammet i baksetet :)

men da må man jo stoppe bilen og ta en pause, da tror jeg seriøst vi bruker 12 timer på turen altså...

Skrevet

men da må man jo stoppe bilen og ta en pause, da tror jeg seriøst vi bruker 12 timer på turen altså...

Hehe ja det er jo et godt poeng du har der! Jeg amma nok ikke så ofte som du! Hvis du klarer amme slik som du gjør nå kan du vel fortsette slik? Kunne du ha pumpa litt og gitt flaske?

Skrevet

Stopper, ammer og kjører videre.

Har med pumpen i tilfelle

Skrevet

Hæ, babyen må jo sitte fastspent når bilen kjører vel?

• Liker 2
Skrevet

Hæ, babyen må jo sitte fastspent når bilen kjører vel?

ja det gjør den jo, jeg også. Jeg bare lener meg litt fremover. Ikke så behagelig men...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort begge deler. Både ammet i fart, da lente jeg meg fram og stappa puppen i munnen på ungen sånn, og stoppet bilen for å amme på skikkelig vis. Det siste er absolutt å foretrekke, altså. Det er sikrere, det er mer behagelig, og man kan rape ungen etterpå.

Skrevet

ja det gjør den jo, jeg også. Jeg bare lener meg litt fremover. Ikke så behagelig men...

Dersom dere kolliderer knuser kroppen din babyen. Jeg hadde aldri, ALDRI turt å amme slik, stopp bilen!

Anonymous poster hash: 7124e...1bd

• Liker 8
Skrevet

Har ikke hatt behov for å amme i bilen enda, men kommer til å stoppe bilen når det skjer.

Skrevet

Jeg har også ei jente som helst småspiser konstant dersom hun kunne bestemme, men i bil går det greit. Hun sover veldig godt i bilen, 2-3 timer i strekk. Derfor spiser hun godt når vi stopper og trenger ikke mat like ofte.

Skrevet

Mine pupper ville aldri nådd fram til en baby forskriftsmessig fastspent, og ikke hadde jeg turt heller. Stoppet bilen og ammet, men babyen var ganske rask og effektiv i spisinga, så det var ikke et helt håpløst prosjekt.

Anonymous poster hash: 3fae9...a22

Skrevet

Dersom dere kolliderer knuser kroppen din babyen. Jeg hadde aldri, ALDRI turt å amme slik, stopp bilen!

Anonymous poster hash: 7124e...1bd

Eh... Nei det gjør den ikke hva får deg til å si det?

TS

• Liker 1
Skrevet

Mine pupper ville aldri nådd fram til en baby forskriftsmessig fastspent, og ikke hadde jeg turt heller. Stoppet bilen og ammet, men babyen var ganske rask og effektiv i spisinga, så det var ikke et helt håpløst prosjekt.

Anonymous poster hash: 3fae9...a22

Det skal sies at jeg har fått noen enorme brøst etter graviditeten ja. Jeg kunne heller ikke gjort dette med mine vanlige pupper.

TS

Skrevet

Sånn har jeg gjort det med mine to! Kjenner at jeg gjerne skulle hatt litt lengre pupper, for det er veldig ukomfortabelt å sitte sånn lenge av gangen, men det har iallefall hindret en del gråt. Jeg har imidlertid til tider lurt på om forbipasserende biler har sett det og hva de i tilfelle har tenkt! Må jo ha sett rimelig merkelig ut 😄😄😄!

Anonymous poster hash: f2261...330

Skrevet

Sånn har jeg gjort det med mine to! Kjenner at jeg gjerne skulle hatt litt lengre pupper, for det er veldig ukomfortabelt å sitte sånn lenge av gangen, men det har iallefall hindret en del gråt. Jeg har imidlertid til tider lurt på om forbipasserende biler har sett det og hva de i tilfelle har tenkt! Må jo ha sett rimelig merkelig ut !

Anonymous poster hash: f2261...330

haha, ja det ser nok ikke så klokt ut... Men men, det funker... :P

TS

Skrevet

Eh... Nei det gjør den ikke hva får deg til å si det?

TS

Det er livsfarlig for både deg og baby, avhengig av kollisjonen. Blir dere stoppet i kontroll når dere sitter sånn, blir det bot. Det er påbudt å sikre alle passasjerer i bil. Skjerp deg!

Anonymous poster hash: b7ad5...a14

Skrevet

Da hadde jeg heller pumpet og gitt flaske.

Anonymous poster hash: f564a...21f

Skrevet

Jeg har gjort det, og her var det bare å stoppe hver gang barnet skal ha mat.  Jeg opplever at de kan sove i ganske lange strekker i bil, så det blir ikke så ille som du kanskje ser for deg.  Ha gjerne også smukk eller flaske klart dersom barnet tar det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...