AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 I løpet av det siste året har vi hyret inn snekkere til diverse oppdrag. Det jeg har lagt merke til at de kommer og går veldig mye. Type kommer og setter opp et stillas, så kjører de avgårde igjen, kommmer tilbake noen timer etterpå for å ta ned en planke eller to, før de er på farten igjen. HVis det dreier seg om arbeid der maling eller annet må tørke e.l., så kan jeg jo forstå det litt. Mulig de har oppdrag et annet sted der dette er tilfellet, så stikker de innom her av og til mens arbeidet tørker hos en annen kunde. Uansett synes jeg det er veldig merkelig praksis, og skjønner ikke at det er hensiktsmessig bruk av tiden. er dette vanlig praksis? Vi har alltid avtalt fastpris, så er jo ikke noe stort problem at de gjør det på den måten, men det er jo litt irriterende at de må være her flere dager, siden de sprer oppdraget sånn utover. Anonymous poster hash: 8ca22...db2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 I løpet av det siste året har vi hyret inn snekkere til diverse oppdrag. Det jeg har lagt merke til at de kommer og går veldig mye. Type kommer og setter opp et stillas, så kjører de avgårde igjen, kommmer tilbake noen timer etterpå for å ta ned en planke eller to, før de er på farten igjen. HVis det dreier seg om arbeid der maling eller annet må tørke e.l., så kan jeg jo forstå det litt. Mulig de har oppdrag et annet sted der dette er tilfellet, så stikker de innom her av og til mens arbeidet tørker hos en annen kunde. Uansett synes jeg det er veldig merkelig praksis, og skjønner ikke at det er hensiktsmessig bruk av tiden. er dette vanlig praksis? Vi har alltid avtalt fastpris, så er jo ikke noe stort problem at de gjør det på den måten, men det er jo litt irriterende at de må være her flere dager, siden de sprer oppdraget sånn utover. Anonymous poster hash: 8ca22...db2 Det er derfor du må avtale når de skal være ferdig og en økonomisk konsekvens for dem om de bruker for lang tid. Enkelte snekkere tar på seg flere oppdrag på en gang. Anonymous poster hash: 1d754...3ad
Bringebær Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Slik var det her og med snekkere, de kom og var her en times tid og dro igjen, kom tilbake et par timer dagen etter osv. Bare brannslukking, og skikkelig slitsomt. Jobben vi hadde leid de inn til tok til sammen 2 dager, men fra de begynte her til de var (nesten) ferdige tok det et par uker. Firmaet hadde tatt på seg for mye jobb og holdt på sånn for å holde kundene "fornøyde".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå