AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg blir altså så fysisk uvel av dere som går rundt og promper i vilden sky at det er hakket før jeg brekker meg. Mister helt respekten. Promp på do eller et annet egnet sted hvor det ikke er andre folk! Alle kan være uheldige, men har dere så store problemer med å holde dere, så gå til legen og få noe for magen. Lykke til! Anonymous poster hash: e0c40...73b 1
Petra75 Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Er det virkelig så mange i din omgangskrets som går rundt og promper støtt og stadig? Jeg kan ikke si at jeg har merket det samme der jeg ferdes. 13
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Er sjelden jeg har oppleved at folk har gasset omgivelsene, men her om dagen var det ei dame som satt bak meg på bussen som tydeligvis hadde var råtten i magen. Sikkert like kjipt for henne som det var for meg. Anonymous poster hash: 1e891...e49 2
Gjest lipgloss Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 opplever ikke at folk går og fiser rundt meg,selv bruker jeg å gå på badet for å prompe Vil ikke at andre skal syns jeg er ekkel og sitte å lukte på luften som har ligget rundt avføringen min
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Alvea Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Det værste er de som gjør det i treningssalen på senteret jeg trener på. F.eks i oppvarmingen når vi løper i ring. Helt jævlig at alle skal løpe igjennom den stankskyen. Jeg blir også livredd for at noen skal tro det er meg. Etter den treningen så sto jeg utenfor inngangen ute og snakket med en venninne. Da kommer stanken igjen da fire kvinnfolk kommer ut. Så måtte vi stå der å prate i den samme stankskyen!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Nå er det vel sånn at hvis man går til legen, vil man få beskjed om det motsatte TS. Man skal nemlig ikke holde lufta inne, men slippe den ut. De gangene at fis lukter skikkelig ille kan det være at noen har spist noe de ikke tålte, er dårlige i magen, eller at de snart må på do. Mtp hvor vanlig det er å slippe ut luft, mange ganger daglig, burde det jo luktet fis overalt konstant. Jeg fiser hvor jeg vil, når jeg vil! Anonymous poster hash: af5c0...9e0 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er nok litt motsatt, jeg syntes det er deilig, rett og slett befriende, å slippe ut en fis i folkemengder, spesielt når det er så mye folk at det blir umulig å skjønne hvem som er fisens rette far. De fleste er nok da opptatt med å tenke at "håper ingen tror det er meg".Anonymous poster hash: d220b...747 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #10 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg blir altså så fysisk uvel av dere som går rundt og promper i vilden sky at det er hakket før jeg brekker meg. Mister helt respekten. Promp på do eller et annet egnet sted hvor det ikke er andre folk! Alle kan være uheldige, men har dere så store problemer med å holde dere, så gå til legen og få noe for magen. Lykke til! Anonymous poster hash: e0c40...73b [/ acronym] Jeg vil gjerne høre hvilken meeisin du mener legen kan eller sksl gi mot dette naturlige fenomenet. Alle og enhver slipper daglig ut omlag en halv liter luft via tarmen, enten du er klar over det eller ikke så er du nok og en som slipper ut luft via tarmen. Å ha kontroll over all tarmluft er bare ikke mulig. Har noen av dere oftret en tanke på at der er flere tarmsykdommer der tarmluft med rikelig lukt er et av symptomene? Hvordan ville dere selv takle det om dere fikk en tarmsykdom og måtte gå med bleier fordi dere ikke har kontroll over hverken luft- eller tarminnhold som kommer ut? Hold dere innedørs for dere selv dersom dere er så fisefine at dere ikke tåler litt ubetydelig lukt i det offentlige rom.Anonymous poster hash: 98ba5...9ba 8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Skrevet 15. oktober 2015 Verste er de som promper i plasser som heis og buss. Der er det ingen rømningsvei. Anonymous poster hash: 7641e...2cb 1
Martine-1337 Skrevet 15. oktober 2015 #12 Skrevet 15. oktober 2015 Verste er de som promper i plasser som heis og buss. Der er det ingen rømningsvei. Anonymous poster hash: 7641e...2cb Ikke sant. Det er sikkert en lov som sier at det er forbudt også, det er jo tross alt metan vi snakker om.
Martine-1337 Skrevet 15. oktober 2015 #13 Skrevet 15. oktober 2015 Å ha kontroll over all tarmluft er bare ikke mulig.Anonymous poster hash: 98ba5...9ba Jo det er det så lenge man er våken og bevisst.
melatonin Skrevet 15. oktober 2015 #14 Skrevet 15. oktober 2015 Nå er jeg sykepleier og vant til at pasienter ikke klarer å holde på lufta, de kan ikke noe for det og jeg bryr meg ikke noe om litt promp. Det finnes og unge mennesker som sliter med diverse problemer, feks analfistel, luft kan sive ut uten at de kan noe for det, damer som har hatt skikkelig ruptur etter fødsel, det kan være mye! Det er lett å si "kom deg til legen", men legen kan ikke bare knipse i fingrene og gjøre det bra igjen. Skal de da sitte inne og isolere seg forde noen ikke klarer å tolerere litt drittluft? Hvis noen hører høylytte promp så kan vedkommende ha en stomi og da klarer man ikke å kontrolere lyden, den kan komme ganske skarpt på. Tenker at denne jenta som noen skrev om og kunne være en av de som hadde utlagt tarm og fått en lekasje, stod med ryggen til for å skjule flekken? Kanskje hun ikke viste at det var wc like ved. Det er veldig lett å trekke konklusjoner, men hva med å tenke litt lenger enn nesa rekker? Folk flest står ikke å braker løs blandt folk, ha heller litt medfølelse når du ikke vet at de gjør det med vilje. Plutselig er det du som får en tarmlidelse. 15
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #15 Skrevet 15. oktober 2015 Det er ikke alltid det er mulig å gå på badet eller et annet sted for å slippe ut luften. Når man sitter på en buss, er det helt umulig å komme seg noe sted for å få luftet seg. En kan ikke gå av på nærmeste stopp for å fise og så gå på bussen igjen. Jeg er glad jeg er i et forhold der vi forstår at det er naturlig å slippe ut luften/bæsje Anonymous poster hash: d55bb...c0c 3
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 15. oktober 2015 #16 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg ble prompet på på universitetet forleden dag.
frk91 Skrevet 15. oktober 2015 #17 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har aldri vært plaget av at folk i min omgangskrets fiser i vilden sky. Er man voksen og oppegående så slipper man små smygere, eller går til et annet rom om man må fise. Eneste plassen jeg er plaget av konstant fislukt er på nattklubber. Det er alltid en eim av fis på dansegulvet.
Puselusk Skrevet 15. oktober 2015 #18 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg ble prompet på på universitetet forleden dag. dakar
lili93 Skrevet 15. oktober 2015 #19 Skrevet 15. oktober 2015 Gikk rundt i en butikk, gikk forbi ei jente som var 16-17 år sikkert. Det stinket! Jeg brakk meg, mamma også. Det var helt for jævlig. Hun sto blant noen hyller som var tomme og ingenting å se på (de holder på å renoverer butikken). Så der sto hun å stirret på tomme hyller. Var ingen tvil, stanken kom fra henne. Og toalettet var så nærme du hadde rukket deg dit om du fikk akutt diaré! Så nærme var det. Hvorfor hun ikke bare dro dit aner jeg ikke. Vi så at hun sto ved noen andre hyller, også gikk hun bort til de tomme, snudde ryggen mot hyllene og veggen.. også kom vi forbi, og da tok hun opp mobilen og gikk sin vei fort som fy. Edit: har heldigvis ingen venner som gjør slikt rundt meg. Familien min gjør det heller ikke. Hadde aldri falt meg inn å gjøre det, slikt gjør man på do.. eller når man er alene, for katten sladrer ikke Aldri opplevd at voksne har sluppet en fis rundt meg. Kun små barn som ikke vet bedre og som synes bæsj og promp er hysterisk morsomt. Haha, herregud, stakkars jente da. Alle kan være uheldige.
lili93 Skrevet 15. oktober 2015 #20 Skrevet 15. oktober 2015 Det er ikke alltid det er mulig å gå på badet eller et annet sted for å slippe ut luften. Når man sitter på en buss, er det helt umulig å komme seg noe sted for å få luftet seg. En kan ikke gå av på nærmeste stopp for å fise og så gå på bussen igjen. Jeg er glad jeg er i et forhold der vi forstår at det er naturlig å slippe ut luften/bæsje Anonymous poster hash: d55bb...c0c Hahahaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå