Gjest MrsL Skrevet 25. september 2004 #21 Del Skrevet 25. september 2004 Noen som er uten to liv? Herregud da.... Du må jo bare ha lite å fylle tiden din med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 25. september 2004 #22 Del Skrevet 25. september 2004 profesjonelle bodybuildere er ganske så irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #23 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har ikke behov for å skaffe meg nick, for jeg tar bare opp saker som jeg er opptatt av, og har ikke tenkt å ha noe fast oppholdssted her inne. Det må da vel være det samme om andre oppfatter hvor mange, hvordan disse har oppført seg mot meg. Er det dere som skal fortelle meg hvordan jeg skal føle det..?? Det sier jo også sitt at man selv ikke har neon betenkeligheter med å opplyse om folk tidligere identitet, for denne personen som dere kan henge ut er jo ikke "beskyttet" av reglene her inne, samtidig som man i andre disksjoner snakker om hvor "grusomme" folk kan være. TAKK FOR MEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 26. september 2004 #24 Del Skrevet 26. september 2004 Hva var det som raste forbi?? Takk til deg og! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #25 Del Skrevet 26. september 2004 Herregud da.... Du må jo bare ha lite å fylle tiden din med Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 26. september 2004 #26 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har ikke behov for å skaffe meg nick, for jeg tar bare opp saker som jeg er opptatt av, og har ikke tenkt å ha noe fast oppholdssted her inne. Det må da vel være det samme om andre oppfatter hvor mange, hvordan disse har oppført seg mot meg. Er det dere som skal fortelle meg hvordan jeg skal føle det..?? Det sier jo også sitt at man selv ikke har neon betenkeligheter med å opplyse om folk tidligere identitet, for denne personen som dere kan henge ut er jo ikke "beskyttet" av reglene her inne, samtidig som man i andre disksjoner snakker om hvor "grusomme" folk kan være. TAKK FOR MEG. Du har sagt takk for deg i ca fem innlegg.. men du er her enda.. Dessuten så har du flere tråder gående og har skrevet i flere uker nå! Forøvrig synes jeg at synkron svømmere er de verste på nett! (særlig de som svømmer/danser oppover!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. september 2004 #27 Del Skrevet 26. september 2004 Ja. My point exactly :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 26. september 2004 #28 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg er lærer. Hva er det jeg har gjort mot deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest attegløyma (utl) Skrevet 26. september 2004 #29 Del Skrevet 26. september 2004 Jepp, det lurer eg og på... Og ka e no eigentleg problemet med å registrere seg når ein er så aktiv som du er? Blir berre litt nysgjerrig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå