Gå til innhold

3 mnd igjen av sykemeldingen min. søke aap i bydel stovner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hr vært sykemeldt ganske lenge nå. Sykemeldingen min går ut i januar. Var på møte jobben i dag. Kontaktpersonen fra rehabiliteringssenteret var også med på møte.

På møte ble jeg informert at det er vanskelig å få innvilget aap i bydel stovner. De mener at der det er mest folk med minoritetsbakgrunn der er det vanskelig å få aap.

Jobben min mente at hvis jeg kan begynne å jobbe 1-2 dager i uken og så søker aap. Så blir det lettere å få innvilget. Fordi da ser nav også at jeg prøvde å jobbe noe ihvertfall.

Hva mener dere? Er det vanskelig å få aap? Jeg har senebetennelse i foten min og jobber i en butikk. Jeg ønsker å jobbe 40 prosent. Og ønsker aap 60 prosent

Anonymous poster hash: f2010...73f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor du skal få aap pga en senebetennelse i foten. Det er jo en million jobber du kan ha uten å belaste foten.

Anonymous poster hash: ffb91...310

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor du skal få aap pga en senebetennelse i foten. Det er jo en million jobber du kan ha uten å belaste foten. Anonymous poster hash:

ffb91...310

Foreksempel hva slags jobb da i en butikk? Ja kassearbeid kan jeg ta. Men kasseren må også frem og tilbake i kassa. Ekspedere kundene i posten hente røyk.snus. rydde bort kurver vogner fylle på små varer i nærheten av kassa.

Jeg ønsker å jobbe. Men jeg klarer ikke å jobbe 100 %.

Anonymous poster hash: f2010...73f

Skrevet

Så lenge det er mange jobber du kan utføre er det jo ingen grunn til at du skal gå på trygd. Enten må arbeidsgiveren tilpasse dine arbeidsoppgaver litt, eller så må du fonne deg en annen jobb i en annen bransje.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...