AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Hvis man ringer til FVK for å få litt hjelp. Vil de da ringe til barnevernet osv? Jeg kunne tenkt meg litt veiledning med tanke på sinnemestring. Men er veldig redd for at barnevernet skal bli involvert. Og at jeg kommer til å miste barnet mitt. Det er IKKE snakk om VOLD. Jeg har litt kort lunte til tider. Og ønsker hjelpemidler / metoder for å være en enda bedre mamma. Anonymous poster hash: 966cb...3c1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Herregud det er jo normalt å være sint, noen er det ofte, noen færre ganger. At barnevernet skal ta fra deg ungen fordi du er sint er bare tull. Du vil jo gjøre noe med det! Nå har jeg veldig dårlig erfaring med FVK sånn ellers men det er nå en annen sak :-) Anonymous poster hash: a31e1...9cf 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg tror ikke de ringer barnevernet med mindre du forteller om nettopp vold og omsorgssvikt. Jeg tror at det at du selv kontakter noen for hjelp vil være et stort pluss mht hjelpeinstanser. Men jeg ville forhørt meg litt ang familievernkontor. Har du en klok fastlege eller helsesøster som du kan lufte problematikken for og høre om de kan anbefale noen? Det finnes sånne kurs, der man snakker generelt om barneoppdragelse og dynamikk i familier, jeg tenker det hadde vært mindre skummelt å starte på som en begynnelse. Søk på "Circle of security", Robust, familielabben, de urolige årene. Kanskje noe av det kunne være noe for deg? Anonymous poster hash: 5b044...2b5
Sharon90 Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Hos fvk hang det reklame for littsinna.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå