Gå til innhold

Har noen av dere blitt sviktet av kjæresten/eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble dere sviktet av deres kjæreste eller eks? Har dere selv sviktet?

Anonymous poster hash: b7198...326
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med sviktet? At han/hun har gått fra deg?

Anonymous poster hash: 51543...c93
Skrevet

Hva mener du med sviktet? At han/hun har gått fra deg?

Ja, f.eks. eller gått bak ryggen din, sagt stygge ting om/til deg, behandlet deg dårlig osv.

Anonymous poster hash: b7198...326

Skrevet

Hadde ikke blitt offisielt sammen med gutten enda, men vi hadde holdt på i flere mnd og han bodde 90% av tiden sin hos meg. Jeg dro på ferietur og ante fred og ingen fare, når jeg kom hjem to uker senere hadde han blitt sammen med bestevenninnen sin.  :(

Skrevet

Hadde ikke blitt offisielt sammen med gutten enda, men vi hadde holdt på i flere mnd og han bodde 90% av tiden sin hos meg. Jeg dro på ferietur og ante fred og ingen fare, når jeg kom hjem to uker senere hadde han blitt sammen med bestevenninnen sin.  :(

Opplevde omtrent samme selv, for noen år siden. Plutselig bare forsvant hun, og fant ut via bloggen hennes (!) at hun hadde funnet seg en ny fyr. 

Skrevet

Var veldig ung da (17-18 år)... Men hadde vært sammen med en fyr ca 1 år, så slo jeg opp fordi han hadde begynt å studere i en annen by, og jeg syns det funket dårlig. Men han klarte å overtale meg til å gi han en ny sjanse. Men ca 1 mnd sener traff jeg en annen gutt. Og klarte å rote litt med han før jeg fikk slått opp med han første på nytt. Ikke bra. Jeg skulle selvfølgelig aldri latt meg overtale til å fortsette i første omgang.

Så etter mange års ekteskap kom mannen min og sa han ville skilles. Og tøff og tung prosess, som ikke blir bedre av at han i bruddprosessen, før seperasjon er offisiell, innleder et forhold med ei kvinne i 20-åra (han er over 40) og de viser seg sammen offisielt uten noen hemninger. Og vi har barn sammen... Han sviktet både meg, barna og resten av familien, alle sto der sønderknust og skjønte ingen ting. Hadde aldri trodd jeg skulle oppleve noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...