AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hva er det slemmeste dere har gjort mot andre? Anonymous poster hash: 63e8c...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svampebob1 Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kuttet kontakt uten å forklare hvorfor til folk som var forelsket i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Dyttet en idiot ned en lang trapp en gang. Jeg fikk høre at dette viss nok var en forferdelig slem ting å gjøre. Men idioten var en plagsom liten drittsekk, så jeg bryr meg ikke... Anonymous poster hash: 28e10...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 24. oktober 2015 #4 Del Skrevet 24. oktober 2015 Grisebanka en gutt i store fri da jeg gikk i 4, kun for å se om jeg kunne banke opp en gutt. Er det noe jeg virkelig skulle ønske jeg kunne reise tilbake i tid og forandre på, så er det den hendelsen. Han har heldigvis tilgitt meg, og vi er gode venner i dag, men det gnager fortsatt når jeg tenker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tappet ut luft fra en sykkel som sto parkert utenfor discoen jeg var på. Og kastet ventilene laaaaangt bort. Ikke aner jeg hvem sin sykkel det var, men jeg syntes det var utrolig festlig da jeg dinglet meg hjemover etter litt for mye alkoholenheter i kroppen. Stakkar sykkeleier som sikkert hade planlagt å sykle hjem denne fine sommernatta. Anonymous poster hash: b527a...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. oktober 2015 #6 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tja vet ikke om jeg vil si det er slemt. Men jeg banket opp han som mobbet meg slik at han endte på sykehuset. Vist det regnet som slemt så er det det slemmeste jeg har gjort. Eller så er det kanskje det at jeg hadde sex med kona til en blind mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 24. oktober 2015 #7 Del Skrevet 24. oktober 2015 Å lyve til en "venninne" av meg, som jeg mistrivdes veldig sammen med. Hun var veldig dominant, og jeg var det motsatte. Var redd for hva hun kom til å si og gjøre hvis jeg sa nei til å være sammen med henne, eller holde henne i handa. Jeg visste hun kom til å hylskrike, si det til moren sin som kom til å kjefte på meg for å si nei. Og de kom til å spre rykter om meg i tillegg. Jeg løy mye til henne, om at jeg skulle på middag hos bestemoren min, at jeg skulle til legen eller noe liknende. Vet ikke hvor slemt det er i forhold til situasjonen, men jeg følte meg ofte dårlig fordi jeg løy, men på samme tid var det en befrielse å slippe å være sammen med henne. Skrek mye. Var mye lei meg. Hun slet meg ut gjennom hele barndommen. Nå er jeg endelig fri fra det, fordi jeg motet meg opp og flyttet vekk! Og så gjemte jeg viskelæret og blyantspisseren til en klassekamerat sammen med en venninne da vi var syv-åtte år gamle. Vi angret så på det at vi la det tilbake kort tid etterpå. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 24. oktober 2015 #8 Del Skrevet 24. oktober 2015 Å lyve til en "venninne" av meg, som jeg mistrivdes veldig sammen med. Hun var veldig dominant, og jeg var det motsatte. Var redd for hva hun kom til å si og gjøre hvis jeg sa nei til å være sammen med henne, eller holde henne i handa. Jeg visste hun kom til å hylskrike, si det til moren sin som kom til å kjefte på meg for å si nei. Og de kom til å spre rykter om meg i tillegg. Jeg løy mye til henne, om at jeg skulle på middag hos bestemoren min, at jeg skulle til legen eller noe liknende. Vet ikke hvor slemt det er i forhold til situasjonen, men jeg følte meg ofte dårlig fordi jeg løy, men på samme tid var det en befrielse å slippe å være sammen med henne. Skrek mye. Var mye lei meg. Hun slet meg ut gjennom hele barndommen. Nå er jeg endelig fri fra det, fordi jeg motet meg opp og flyttet vekk! Og så gjemte jeg viskelæret og blyantspisseren til en klassekamerat sammen med en venninne da vi var syv-åtte år gamle. Vi angret så på det at vi la det tilbake kort tid etterpå. Hehe... Er dette virkelig det verste av det verste du har begått? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Del Skrevet 24. oktober 2015 Å lyve til en "venninne" av meg, som jeg mistrivdes veldig sammen med. Hun var veldig dominant, og jeg var det motsatte. Var redd for hva hun kom til å si og gjøre hvis jeg sa nei til å være sammen med henne, eller holde henne i handa. Jeg visste hun kom til å hylskrike, si det til moren sin som kom til å kjefte på meg for å si nei. Og de kom til å spre rykter om meg i tillegg. Jeg løy mye til henne, om at jeg skulle på middag hos bestemoren min, at jeg skulle til legen eller noe liknende. Vet ikke hvor slemt det er i forhold til situasjonen, men jeg følte meg ofte dårlig fordi jeg løy, men på samme tid var det en befrielse å slippe å være sammen med henne. Skrek mye. Var mye lei meg. Hun slet meg ut gjennom hele barndommen. Nå er jeg endelig fri fra det, fordi jeg motet meg opp og flyttet vekk! Og så gjemte jeg viskelæret og blyantspisseren til en klassekamerat sammen med en venninne da vi var syv-åtte år gamle. Vi angret så på det at vi la det tilbake kort tid etterpå. Hehe... Kan jeg spørre hvor gammel du er? Er du over tolv år så må jeg jammen meg si du er en helgenAnonymous poster hash: 79e97...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 24. oktober 2015 #10 Del Skrevet 24. oktober 2015 Er dette virkelig det verste av det verste du har begått? Hehe, ja. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Er du over tolv år så må jeg jammen meg si du er en helgenAnonymous poster hash: 79e97...955 Er 20. Har egentlig ikke gjort noe verre. Har jukset på et par prøver på barneskolen, men det er egentlig alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 24. oktober 2015 #11 Del Skrevet 24. oktober 2015 Satt ut et rykte om en jente så hun måtte flytte fordi hun var slem mot meg på min første dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #12 Del Skrevet 24. oktober 2015 stjelt møbler fra veninnen min sin habbo. Latet som ingenting. stjelt penger fra jakkelommer i familien min. baksnakket venner. Vi var fæl på det. Anonymous poster hash: b8a7f...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #13 Del Skrevet 24. oktober 2015 stjelt møbler fra veninnen min sin habbo. Latet som ingenting. stjelt penger fra jakkelommer i familien min. baksnakket venner. Vi var fæl på det. Anonymous poster hash: b8a7f...f44 Habbo? Anonymous poster hash: f7ceb...aab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 24. oktober 2015 #14 Del Skrevet 24. oktober 2015 stjelt møbler fra veninnen min sin habbo. Latet som ingenting.stjelt penger fra jakkelommer i familien min.baksnakket venner. Vi var fæl på det. Anonymous poster hash: b8a7f...f44 Nick? Mvh Boyblazter (!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 24. oktober 2015 #15 Del Skrevet 24. oktober 2015 da jeg gikk på ungdomsskolen, så rappet jeg begge skoene til en liten kødd som gikk i klassen min. jeg tok dem med til en dass og prøvde å skylle ned begge to. Men de var jo selvfølgelig alt for store, så de gikk ikke ned. rett etter skolen så skulle han ut på ett eller annet viktig, som han hadde gledet seg veldig lenge til. Men han fant jo ikke igjen skoene sine etter at skoledagen var ferdig. Så han ble gående og lete etter dem, og mistet derfor bussen. Dermed rakk han ikke de viktige greiene som han hadde fryktelig lyst til å være med på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 24. oktober 2015 #16 Del Skrevet 24. oktober 2015 Det sitter langt inne å skrive dette, men det slemmeste jeg har gjort er å være en mobber. På barne- og ungdomsskolen var jeg en skikkelig "mean girl" som holdt andre utenfor, baksnakket og spredde stygge rykter. Jeg var sjefen i jentegjengen, og ingen fikk innpass i gjengen uten min godkjennelse. Huff, det gjør vondt å tenke tilbake på. Jeg vokste heldigvis opp da jeg begynte på videregående og jeg har sagt unnskyld til alle de jeg var stygg mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #17 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kuttet kontakten med en jeg hadde vært kjæreste med i nesten ett år. Sa ingenting, bare blokkerte han fra alt. Angrer nå, men antar at det er for sent å unnskylde seg. Anonymous poster hash: 9a4e0...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå