Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2004 #1 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har akkurat kommet hjem etter å ha sett denne filmen (på førpremiere). For de som likte 1-eren anbefaler jeg de å se denne også. Jeg hadde forventet en landryg film, men ble istedet positivt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 25. september 2004 #2 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg skal iallfall se den, likte The Bourne Identity veldig godt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #3 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg så den for et par uker siden, den var bra... selv om enern var bedre selvfølgelig.... Anbefales! Matt Damon er jo snadder å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 25. september 2004 #4 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg så den også for et par uker siden. Likte 1'ern bedre. Men denne var også bra, og spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå