Gå til innhold

Hvor mye hjelp er det i egenvektstrening for rumpe og lår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg begynte med feks utfall og knebøy med kroppsvekt et par ganger i uka, vil det gi noen synlig forskjell når jeg er slank og løper 2 mil i uka fra før?

Anonymous poster hash: b0488...122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg begynte med feks utfall og knebøy med kroppsvekt et par ganger i uka, vil det gi noen synlig forskjell når jeg er slank og løper 2 mil i uka fra før?

Anonymous poster hash: b0488...122

Dersom du virkelig ønsker resultater må du legge på vekt og øke til tre-fire ganger i uken.

Anonymous poster hash: 0be33...c37

• Liker 2
Skrevet

et par halvhjertede sett med knebøy i løse lufta av og til vil ikke gi noen ting. Men ved å følge et regime eller program vil det være mulig å gjøre en forskjell. Utbyttet vil dog aldri bli like stort som om du gjorde øvelser med vekter.

Anonymous poster hash: 4e295...f09
Skrevet

Blir bra om du kjører ettbens-øvelser. bulgarsk utfall og ettbens markløft er knall.

Anonymous poster hash: beb9f...6bc
Skrevet

Spørs hva du er ute etter. Et lite løft? Ja. Å bygge rumpe? Nei. Det er ikke bare, bare å "bygge" rumpe om man har lite grunnlag fra før. Men, gå til innkjøp av noen strikker så får du belastning nok på musklene til at du vil merke forskjell. Strikker er ypperlig til hjemmetrening, og det fins mange kreative øvelser.

Når det er sagt er det ingenting som slår vekter. Tunge sett mer hipthrust, knebøy, utfall, markløftsvarianter. Med tunge vekter mener jeg TUNG, feks minst 60kg hipthrust. Alt for mange damer løfter mindre enn de egentlig kan fordi de undervurderer egen styrke, og da blir det selvsagt ikke noen resultater.

Anonymous poster hash: 77425...3ef

Skrevet

Det går fint an å flytte vektarmen slik at man får utrolig tunge beinøvelser uten vekter. Ett-beinsøvelser finnes i en rekke varianter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...