AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Hva slags ringer brukte dere når dere skulle gifte dere? Vi har forlovelsesringene våre som vi kan bruke, men har sett noen utrolige fine ringer som kan minne litt om vielse ringer, så lurer på om man kan bruke dette, eller må man kjøpe ordenlig bryllups ringer/bruke forlovelses ringene på nytt?? Anonymous poster hash: 1b340...b29
tussi680 Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Det vet jeg ikke, har kun vært forlovet, men har hørt at man bytter til gifteringer når det skal være bryllup.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Hva slags ringer brukte dere når dere skulle gifte dere? Vi har forlovelsesringene våre som vi kan bruke, men har sett noen utrolige fine ringer som kan minne litt om vielse ringer, så lurer på om man kan bruke dette, eller må man kjøpe ordenlig bryllups ringer/bruke forlovelses ringene på nytt?? Anonymous poster hash: 1b340...b29 Vi brukte ikke ringer. Brukte pengene på ting vi trengte istedet Anonymous poster hash: b8f43...2b1
super-ida Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg fikk satt i to stener til i forlovelsesringen min før bryllupet. Mannen hadde ikke forlovelsesring, så han fikk ny til bryllupet
peppermyntete Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Hva slags ringer brukte dere når dere skulle gifte dere? Vi har forlovelsesringene våre som vi kan bruke, men har sett noen utrolige fine ringer som kan minne litt om vielse ringer, så lurer på om man kan bruke dette, eller må man kjøpe ordenlig bryllups ringer/bruke forlovelses ringene på nytt??Anonymous poster hash: 1b340...b29 Man må heldigvis ingen ting! Gjør akkurat det dere har lyst/råd til. Det er dere som skal bli fornøyde 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Den gamle norske tradisjonen er å begynne med ringer når man forlover seg, og så ikke gjøre noe mhp ringer når man gifter seg. Mange velger å ikke bruke ringer under forlovelsen, og først sette på ringer under vielsen. I den senere tid har noen latt seg inspirere av film ol og valgt forlovelsesring kun til kvinnen, for så å sette på matchende gifteringer til begge under vielsen. Å ha ett sett ringer under forlovelsen og så byttet til helt nye ringer under vielsen, gir kun mening om de første ringene var veldig billige og tenkt å være midlertidige. Å legge vegg solide ringer i ekte gull kun etter bruk kun ett år eller to, virker som en veldig merkelig ressursbruk. Anonymous poster hash: 28108...731 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Våre forlovelsesringer var også våre gifteringer. Et par uker før vielsen sendte vi de inn for finpuss of gravering av dato. Man kan fint bruke forlovelsesringer som gifteringer. Om du ønsker noe spesielt, kan dere f eks legge i diamanter eller "oppgradere" de litt.
Gjest økonomifrue Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Våre forlovelsesringer var også våre gifteringer. Et par uker før vielsen sendte vi de inn for finpuss of gravering av dato. Man kan fint bruke forlovelsesringer som gifteringer. Om du ønsker noe spesielt, kan dere f eks legge i diamanter eller "oppgradere" de litt. Sånn gjorde vi det og! Vi fikk laget ringene våre på bestilling av et familiemedlem som er gullsmed, så vi fikk ringene akkurat slik vi ville - og grunnet dette i tillegg til at jeg bruker svært lite smykker og lignende kjørte vi kun dette settet med ringer!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Har ingen forlovelsesringer. Skal ha helt vanlige gullringer til 4000 kr. Anonymous poster hash: 1bbbb...3be
solitary shell Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Man gjør vel det man vil. Vi har både forlovelses- og giftering men jeg tror det er like vanlig å bruke forlovelsesringene som gifteringer som å kjøpe nye.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Vi brukte forlovelsesringene, men pimpet opp min med litt fler diamanter og pusset de/graverte de.Anonymous poster hash: 654ea...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå