Kajal Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Fikk positiv EL-test forrige mandag, vet ikke om man regner DPO fra den dagen eller dagen etter når EL mest sannsynlig var? I såfall er jeg 9 eller 10 DPO i dag. Mandag morgen (7/8 DPO) våknet jeg og var skikkelig uggen, med kvalme og skjelven kropp. Kan best sammenlignes med å være skikkelig fyllesyk. Dette har jeg hatt hver morgen siden mandag, de to siste dagene har jeg vært hjemme fra jobb. Fra morgenen er det nesten konstant, men etter lunsjtid roer det seg litt og kommer mer i bølger resten av dagen. Annet enn dette har jeg hatt litt sterkere luktesans, ellers absolutt ingen symptomer på graviditet. Noen som har opplev lignende så tidlig fordi de var gravide? Har ikke fått positiv test til nå. Noen som har hatt en sykdom som et slik som dette? Det kjennes ikke som omgangssyke. I ytterste fall er jeg redd for at jeg har fått angst, men det har jeg erfaring med fra før, og det var ikke slik som dette den gang hvertfall. Noen som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Det høres veldig ut som graviditetssymptomer. Jeg vet det er mange som ikke får synlig positiv test før det har gått noen uker over tiden. Men uansett, du bør ringe legen din å få en time. Dere finner nok ut av det etter litt testing Anonymous poster hash: fdc64...76a
Kajal Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2015 Men er det ikke veldig tidlig å få symptomer bare én uke etter EL? Er så redd for at jeg klarer å innbille meg dette, men føler meg også skikkelig dårlig. Tenkte å bestille legetime på mandag om jeg ikke er bedre til da.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Men er det ikke veldig tidlig å få symptomer bare én uke etter EL? Er så redd for at jeg klarer å innbille meg dette, men føler meg også skikkelig dårlig. Tenkte å bestille legetime på mandag om jeg ikke er bedre til da. Jo det er jo litt tidlig, men det er veldig forskjell fra person til person. Ikke vær redd, det ordner seg krysser fingrene for at du har en liten spire Anonymous poster hash: fdc64...76a
Kajal Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2015 Takk Vil gjerne høre om noen andre har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Kaffemor var fyllesyk før positiv test Anonymous poster hash: 52586...863
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg ble skikkelig fyllesyk om morgenene fra ca 8 dpo Klart pos test 11 dpo. Kjente murringer fra 6 dpo, så var tidlig festing antagelig. Så høres veldig lovende ut! Jeg skjønte at jeg var gravid med en gang den fyllesyken dukket opp Anonymous poster hash: d028f...a6f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Og jeg brukte el tester og tempet, så null tvil ang eggløsningen. Så godt mulig å kjenne med en gang kroppen produserer HCG.Anonymous poster hash: d028f...a6f
mama78 Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg med. Fikk symptomer veldig tidlig. De første tegnene var uggen, og lette influensasymptomer. Samt murringer, lette smerter i livmor.
Frøkenfryd30 Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg var endel kvalm på natta og på morgenene nå når jeg var gravid, det startet noen dager før ikm (før jeg testet positiv). Men det endte i SA forrige helg Sist jeg var gravid kom ikke kvalmen før uke 6. Varte til jeg var halvgått.
Kajal Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2015 Takk for svar dere. Nå har jeg hatt det slik i 5-6 lange dager, men bare negative tester. IKM på tirsdag. Blir litt sprø av å gruble på om dette er graviditetssymptomer, sykdom eller angst... Tankene kverner og kverner, og gjør ikke det hele bedre
Gjest Hjertesukk Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har akkurat hatt det slik som du beskriver.. Men så gikk det to uker med negativ testing.. og deretter ble jeg ble skikkelig forkjøla ingen baby altså, bare virus.. Krysser fingrene for deg TS uansett, for man vet jo ikke sikkert før mens eller pos. Test
Kajal Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2015 Litt brunt blod hos meg i går kveld, og fortsatt negativ test i dag. Tror nok derfor det ikke blir spire denne måneden, men skal bli godt å få det helt avklart i løpet av de neste dagene Egentlig fint å vite du også har hatt det sånn Hjertesukk, da er det gjerne noe som går for tiden.
Kajal Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Ehm, er dette en svak positiv strek? Syns streken er litt nærme den andre, og det kan jo komme av at blekket fløt ut litt. Gir ikke mening om denne er svakt positiv, når jeg har begynt å blø litt? Får teste på nytt i morgen. Endret 18. oktober 2015 av Kajal
Frøkenfryd30 Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Vanskelig å si, tror jeg ville prøvd å tatt en ny test om noen timer. Ser noe som kan ligne et strek, men det er jo uten farge og fargen på teststreken har jo fløyt utover, så ville kanskje ansett den der som defekt og prøvd på nytt med en ny test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå