Gå til innhold

Hvor stor veske får plass under setet på flyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut og fly, og skal ha med meg noen litt skjøre ting med stor affeksjonsverdi i håndbagasjen. Litt skeptisk til å legge dem på hylla inne i flyet siden ting gjerne blir kastet litt frem og tilbake, andre dytter inn baggene sine etc. Om jeg kan ha veska mi under setet foran meg, så blir egentlig alt så mye enklere. Men hvor stor plass er det egentlig under dette setet? Får man plass til en litt liten ryggsekk, f.eks? Jeg har flydd endel, men pleier egentlig ikke legge noe der...

Anonymous poster hash: 81296...5f2

Skrevet

Liten ryggsekk type dagstursekk får du vanligvis plass for, litt avhengig av hvilken flytype du skal reise med. Med Norwegian reiser ofte mange med håndbagasje, og da stapper de inn i hattehyllene uten å ta hensyn. Pleier derfor alltid å ha med ryggsekk for å ha under setet, hvis jeg reiser med dem. På noen fly er det best plass under setet på plass B og E, virker som det er bredest der.

Skrevet

Jeg har reist med en stappfull 25-30 liters sekk under setet foran både med SAS, widerøe og Norwegian uten problemer :)

Skrevet

Det gjelder bare å ikke bestille midtgang-sete. Der er det mye mindre plass under setet foran enn på vindussetet og setet i mellom. I allefall er det slik på mange flytyper.

Og passe på å ikke havne ved en nødutgang, hvor det ikke er lov å ha bagasje under setet i det hele tatt.

Anonymous poster hash: b20d9...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...