AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Hei jeg klarte å søle cola på pcen min I går kveld. Lest at det er ekstra vanskelig å fikse hvis det er sukker! Skulle ha drukket cola light Har forsikring på den og lurer på om jeg kan spørre om jeg kan legge I litt penger å heller få en mac? Er ikke fornøyd med pc og hadde tenkt å selge denne til søstren min før jeg klarte å søke på den. Jeg sliter mye med angst, så er redd for å spørre de på elkjøp om noe de blir å syns er frekt.Anonymous poster hash: 05299...c6f
Thorn Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Pcen blir ikke nødvendigvis ødelagt selv om du søler cola på den. Jeg klarte å helle cola oppi pc-veska mi, og pcen ble søkkvåt! Etter å ha tørket noen dager var den i fin form, og fungerte lenge. Men jeg var rask med å få ut batteriet og tørke over ved kontaktene, så det hjalp nok. Uansett, om pcen din er død får du nok igjen kjøpssummen av forsikringsselskapet som du kan bruke på ny pc. Det burde ikke være noe som helst i veien for å oppgradere til mac og betale et mellomlegg.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Takk for svar Fant ut at jeg skulle ringe, er mindre skummelt å snakke I telefon. Han sa at jeg måtte levere og de skulle sjekke om den kunne repareres. Men hvis jeg trenger ny pc så har de ikke mange Samsung pc igjen! Anonymous poster hash: 05299...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå