Enilorac Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Noen som kan dele erfaringer med EmerginC deglencing cleanser og complexion control dagkrem? Jeg har akkurat begynt på produktene, fordi jeg har fått endel urenheter i det siste + at jeg føler at huden min er litt mer på den oljete siden. Har også lest at disse produktene har passet for mange forskjellig hudtyper, ikke bare ekstremt fet. Men jeg lurer på om noen kan svare meg på om jeg burde slutte med disse produktene så fort som mulig når huden min blir illrød etter rens og når kremen har trukket inn? Er dette bare en bra virkning eller er produktene helt feil for meg? Har brukt de to ganger om dagen i 3 dager...
fresia Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 jeg har brukt begge produktene og er veldig fornøyd med dem. kjøpte dem da jeg fikk et kviseutbrudd for ca 1 år siden. huden min har blitt mye bedre og jeg føler at spesielt rensen hjelper veldig på min hud i hvertfall. jeg husker ikke hvordan huden min reagerte i begynnelsen, men jeg ville gitt det lengre tid om jeg var deg. huden kan noen ganger reagere med rødhet ved oppstart av nye produkter, men som regel vil dette gå over. jeg pleier å la rensen sitte på huden i litt lengre tid til den har trukket godt inn i huden. den er et must for min del og jeg bestilte ny i går faktisk :-)
Enilorac Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2015 jeg har brukt begge produktene og er veldig fornøyd med dem. kjøpte dem da jeg fikk et kviseutbrudd for ca 1 år siden. huden min har blitt mye bedre og jeg føler at spesielt rensen hjelper veldig på min hud i hvertfall. jeg husker ikke hvordan huden min reagerte i begynnelsen, men jeg ville gitt det lengre tid om jeg var deg. huden kan noen ganger reagere med rødhet ved oppstart av nye produkter, men som regel vil dette gå over. jeg pleier å la rensen sitte på huden i litt lengre tid til den har trukket godt inn i huden. den er et must for min del og jeg bestilte ny i går faktisk :-) Herlig Jeg har tenkt og håpet også selv at det var i startfasen jeg ble rød. Har stor tro på produktene, så skal definitivt fortsette om ingen andre kommer å sier at rødheten er et faretegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå