Gå til innhold

Krangling før og etter barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva diskuterte og kranglet dere om før og etter at dere fikk barn?

Hva blir f.eks. Sagt mellom deg og samboer når dere er slitne og trøtte?

Anonymous poster hash: 77678...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på alle trådene om at foreldre går fra hverandre etter at barnet er født eller "vi har holdt ut sammen i 7 måneder med barnet, nå går vi fra hverandre", så vil jeg si at kranglene er de samme, pluss flere som dukker opp på grunn av samarbeid, trøtthet, hormoner og generelt at de ikke har blitt forberedt godt nok på tålmodighet etter at man får barn.

Unnskyld meg, men skal man først ha barn sammen, så får man pokker meg stå i det. At far har ADHD, ruser seg, alkoholisert etc, det VISSTE kvinnene om før de fikk barn med dem... Stå i det eller la vær å få barn.

Kanskje litt off topic, men jeg syns virkelig synd på barna til disse foreldrene.

Anonymous poster hash: 10475...7ff

Skrevet

Hva diskuterte og kranglet dere om før og etter at dere fikk barn?

Hva blir f.eks. Sagt mellom deg og samboer når dere er slitne og trøtte?

Anonymous poster hash: 77678...555

Vi krangler sjeldent, men når vi har hatt noen uker med lite søvn og sykdom på omgang, føler begge at det den andre gjør for lite for fellesskapet - klesvask, renhold, har tatt færrest sykt barn dager osv... Men vi skjønner som oftest at vi bare er slitne og grinete fordi vi trenger avlastning vi ikke har. :)

Anonymous poster hash: e3ede...23d

Gjest Trolletrine
Skrevet

Før vi fikk barn kranglet vi om min røyking. Etter at jeg sluttet å røyke og vi fikk barn, krangler vi ikke om noe. Vi er veldig bevisste på hva slags hjem vi ønsker at datteren vår skal vokse opp i. Derfor er vi faktisk blitt flinke til å ta opp evt ting etter barnets leggetid,og da snakke på en skikkelig måte til hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...