Gå til innhold

Ville du dratt på konsert i Praha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi vurderer å dra på konsert i O2 arena i Praha i sommer (internasjonal rock). Tenker å være der i fire dager, så vi får med oss litt av byen også.

Men ville du ha dratt på konsert i den byen? Tenker spesielt på sikkerheten (krav til nødutganger osv), men også på at det kanskje kan være utfordrende å finne fram osv hvis alt står på tsjekkisk. Som en vanlig turist kan jeg jo bare gå seg bort, hvis målet bare er å se byen, men her må vi jo klare å orientere oss mer tydelig (også inne i selve konsertarenaen).

Så, ville du dratt på konsert i Praha?

Anonymous poster hash: c6c64...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Folk snakker engelsk.

Anonymous poster hash: 0969c...cd3

Gjest Overrasket
Skrevet

Praha er blitt utrolig vestlig i løpet av de seneste årene. Jeg ville blitt overrasket om de IKKE har skilting på engelsk rundt konserten. Og å finne en i tursitbransjen som ikke snakker engelsk er nærmest umulig. 

Skrevet

Ok, det høres jo betryggende ut. Men billetten står sikkert på tsjekkisk? Ser ut som om jeg må kjøpe fra en tsjekkisk ala billettservice. Litt redd for at jeg skal gå glipp av viktig info!

Anonymous poster hash: c6c64...b49

Gjest Linaria
Skrevet

Selvfølgelig ville jeg det. Om det sto viktig informasjon på billetten på tjekkisk, hadde jeg brukt Google Translate. Har brukt Google Translate tidligere for å bestille billett fra utlandet, og det gikk kjempefint. Dessuten er det sikkert maaange andre som ikke snakker tjekkisk som drar på konsert i Tjekkia (tyskere f.eks.), som i andre land, så om noe informasjon er svært viktig, så får man det nok med seg. 

Skrevet

Ja, jeg ville mer enn gjerne dratt på konsert dit :) Du er heldig! 

Skrevet

Ja, har aldri hatt problemer med å ta meg fram i Praha, og du kan regne med at sikkerheten er god. 

Anonymous poster hash: 247f8...ed9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...