AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Hei har seg slik at jeg er sykemeldt, har vert det siden begynnelsen av september. Jeg valgte og si opp jobben min, og leverte oppsigelsen min I midten av september. Jeg har en måned oppsigelse, og oppsigelsen min gjelder fra den 1 oktober til 1 november og jeg er sykemeldt I hele oppsigelses perioden. Jeg spurte om og få feriepengene mine I januar I år I stedet for juni noe jeg fikk. Skal nevnes at jeg ikke har hatt ferie I år. Spørsmålet mitt er om hvordan blir det med feriepengene mine når jeg får min siste lønn fra arbeidsgiver den 10 november som er vår lønningsdag? Får jeg full lønn pluss feriepenger utbetalt på min siste lønning I november? Det er jo 10 mndr siden jeg fikk mine feriepenger og har som sagt ikke hatt en eneste dag med ferie I år. Anonymous poster hash: e5b76...50d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Kanskje bedre å prøve å spørre om dette under Forbruker, jus og økonomi? Har ikke noe med samliv å gjøre. Anonymous poster hash: 7aca3...377 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 http://www.vg.no/nyheter/din-oekonomi/husk-feriepengene-naar-du-slutter/a/105513/ Finner du svar her? Anonymous poster hash: 58bc7...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå