Gjest Bond Skrevet 17. oktober 2015 #41 Del Skrevet 17. oktober 2015 Tråden ryddet for spekulasjonerBond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 17. oktober 2015 #42 Del Skrevet 17. oktober 2015 Synes ikke det er unormalt å tenke over at man er penest, jeg er penere enn søstra mi. Utenom at jeg er penere enn henne tenker jeg ikke så mye på det. Hun har sine kvaliteter, og jeg har mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 17. oktober 2015 #43 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg lurer bare på hvilke mennesker dere omgir dere med, som forteller dere at "DU er penest!" Virker så sært og lite oppegående å si sånt. Anonymous poster hash: 74557...d1e Jeg har aldri spurt noen om det spørsmålet. Gir faen i om noen synes søsteren min er penest eller hva det måtte være. Noen tar seg vel den friheten for å si det. Noen sier det sikkert for å være hyggelige. Hørt det fra folk jeg har gått i klasse med som også har gått i klasse med søsteren min. Og noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 17. oktober 2015 #44 Del Skrevet 17. oktober 2015 Vet at jeg er den smarteste, søsteren min den mest omsorgsfulle/ansvarsfulle, og broren min den mest arbeidsomme. Utseendet aner jeg ikke, og det bryr jeg meg virkelig ikke noe om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 17. oktober 2015 #45 Del Skrevet 17. oktober 2015 Skal jeg være ærlig så legger jeg jo alltid merke til hvem som er penest i søskenflokken, blant venninnegjengen, hvem som er den peneste tvillingen etc. Men jeg tenker ikke noe særlig mer på hvem som er penest utover det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. oktober 2015 #46 Del Skrevet 19. oktober 2015 For en ting å tenke på!! Herregud..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #47 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har vært heldig med utseende fra naturens side pluss at jeg tar ganske bra vare på kroppen min og er flink til å kle og sminke meg riktig. Mine søsken er egentlig bare halvsøsken har ikke vært like heldige. De er ikke stygge, de har bare ikke vært like heldige som meg. Heldigvis virker det ikke som om de er misunnelige Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Ikke på en vond måte, jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, men er takknemlig for hva jeg har fått og synes det er trist at de ikke har vært like heldige som meg. Hva tenker dere småtroll? Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Min første tanke er at intelligensen i søskenflokken kanskje er fordelt annerledes Anonymous poster hash: 04318...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #48 Del Skrevet 19. oktober 2015 Bruker du mye tid på å tenke over dette? (Som å tenke på det ofte og lenge)Bruker du mye tid på å beundre eget utseende og bilder av deg selv osv? Anonymous poster hash: 481cf...74c Hehe, det må være nesten-sitat fra SCID-2, der man kan teste for narsissistisk personlighetsforstyrrelse, blant annet.Anonymous poster hash: 04318...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #49 Del Skrevet 19. oktober 2015 Regner med at søsknene dine ikke er enig med deg i den saken. Anonymous poster hash: 63c61...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 21. oktober 2015 #50 Del Skrevet 21. oktober 2015 Søsteren min er nok penere enn meg. Mange føler i alle fall et behov for å fortelle meg at hun er veldig pen. Tror seriøst folk sier det mer til meg en. Til henne. Det stakk litt før, da jeg var yngre. Nå tenker jeg bare "good for her". Søsteren min er uansett ikke noe opptatt av eget utseende, så hun lager ikke noen stor sak ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #51 Del Skrevet 21. oktober 2015 Finnes mange forskjellige smartheter TS Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Finnes forskjellige typer skjønnheter også Anonymous poster hash: 22195...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #52 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har en helsøster, en stesøster og en stebror. Både jeg og min helsøster er pene, men min stesøster er hakket penere, da hun har langt fint hår og store lepper. Hun får også desidert mest oppmerksomhet fra menn på gaten. Gjerne i svært stor grad faktisk som feks plystring, intens stirring, små kommentarer som "hey" osv. Hun har også blitt oppdaget som modell. Jeg tenker jo selvfølgelig over dette når vi går rundt på gata sammen. Men men... Anonymous poster hash: 14b48...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #53 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja,jeg har tenkt på det,men det er mest fordi jeg hele tiden har fått høre at min søster er penere enn meg. Mine foreldre har brukt mye tid på å trykke meg ned og løfte henne opp. Gir henne masse komplimenter og ingenting til meg. Det beste jeg har fått er vel "du er jo ikke stygg da". Brukte lang tid på å tenke stygt om meg selv og trodde jeg ikke var verdt noe. Utseendet var noe foreldrene mine fokuserte på endel,så det ble viktig. Nå vet jeg jo at hun ikke er penere enn meg og dessuten har jo jeg mange andre gode kvaliteter. Hun har dessverre blitt ganske farget av at hun er blitt opphøyet sånn gjennom hele oppveksten,men kanskje hun endrer seg når hun får litt mer erfaring.Anonymous poster hash: 68ca2...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #54 Del Skrevet 22. oktober 2015 Sånn folk som deg får alt servert på en fat, du finner deg sikkert lett en type og folk legger merke til deg. Ja da er du heldig. Men du vil bare få annerkjenelse på at du er så heldiggg omg liksomm... Mens de er mislykket... De er stygge. Du føler deg spesiell, og vil gjerne at alle skal se det og vite det. Men ja verden vi lever i dag, handler bare om utseende. Ikke hør på de som sier det som er innvendig teller mer, de er bare stygge folk som sier sånt. Se på instagram for eksempel, er man fin får mann mange tusen eller millioner follow, du kan til og med begynne med å reklamere ting, mens vi som ser vanlig eller er verken de fineste eller styggeste men i midten, må takke for oss å bare follow dere pene folka.. Jeg sier bare livet er så mye enklere for ei jente når hun er fin og slank da har hun mange venner, mens når hun er tjukk og stygg ingen som vil egnetlig være venn med hun, hun kan være smart og et fint menneskes men ingen som bryr seg om det. Det er trafisk men det er sånn verden fungerer. Noen er bare født vakre tjener inne millioner ved å bare være seg selv - modeller eller hva det skulle være. Mens vi andre må gjennom skole og dritt og til slutt sier de " det inne teller mer " bullshit... Anonymous poster hash: d7ee5...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #55 Del Skrevet 22. oktober 2015 Har vel ikke noe å si det. Anonymous poster hash: 747df...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #56 Del Skrevet 22. oktober 2015 Sånn folk som deg får alt servert på en fat, du finner deg sikkert lett en type og folk legger merke til deg. Ja da er du heldig. Men du vil bare få annerkjenelse på at du er så heldiggg omg liksomm... Mens de er mislykket... De er stygge. Du føler deg spesiell, og vil gjerne at alle skal se det og vite det. Men ja verden vi lever i dag, handler bare om utseende. Ikke hør på de som sier det som er innvendig teller mer, de er bare stygge folk som sier sånt. Se på instagram for eksempel, er man fin får mann mange tusen eller millioner follow, du kan til og med begynne med å reklamere ting, mens vi som ser vanlig eller er verken de fineste eller styggeste men i midten, må takke for oss å bare follow dere pene folka.. Jeg sier bare livet er så mye enklere for ei jente når hun er fin og slank da har hun mange venner, mens når hun er tjukk og stygg ingen som vil egnetlig være venn med hun, hun kan være smart og et fint menneskes men ingen som bryr seg om det. Det er trafisk men det er sånn verden fungerer. Noen er bare født vakre tjener inne millioner ved å bare være seg selv - modeller eller hva det skulle være. Mens vi andre må gjennom skole og dritt og til slutt sier de " det inne teller mer " bullshit... Anonymous poster hash: d7ee5...14d Vel,tja delvis,men det er begrenset hvor lenge man kan leve på utseendet sitt. Folk som blir veldig opptatt av utseendet sitt og blir veldig opphengt i det har jo bare det og hva når de blir eldre og kun har levd på utseendet sitt? Jeg er ikke sånn vanvittig pen,men ser ok ut og jeg trives med det. Det virker slitsomt å være så opphengt i utseendet sitt. Alle er jo selvsagt ikke sånn,men tenker at alle disse på instagram osv er det og ønsker seg bekreftelse. Selv har jeg ikke behov for å legge ut masse bilder av meg selv,og jeg er fornøyd med å ha en fin personlighet og at jeg har andre kvaliteter enn utseende som folk liker og setter pris på.Anonymous poster hash: 68ca2...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #57 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg bryr meg egentlig ganske lite om utseende mitt.. jeg sminker og fikser meg nesten aaaldri..men alikevel så får jeg alltid høre at jeg er penest i familien og mest fotogen og at jeg er pen både naturlig og med sminke og at jeg kan kle meg i akkurat hva jeg vil og se bra ut osv hahha.. Jeg selv kan ikke helt se dette da..men jeg får jo alltid høre det fra folk i familien, og hele tiden av venner også, mest det at jeg er veldig naturlig pen, fotogen og fint hår osv..Noe jeg rett og slett bare har vært veldig heldig med hehe.. Men det er liksom heller noe jeg er litt flau over enn stolt over..synes det er flaut å kleint å bli kalt den peneste i familien hahha..vet ikke helt hvorfor men er bare rart Anonymous poster hash: 572a1...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 23. oktober 2015 #58 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ja. Broren min er veldig kjekk og jeg føler meg som en stygg andunge i forhold til han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #59 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har vært heldig med utseende fra naturens side pluss at jeg tar ganske bra vare på kroppen min og er flink til å kle og sminke meg riktig. Mine søsken er egentlig bare halvsøsken har ikke vært like heldige. De er ikke stygge, de har bare ikke vært like heldige som meg. Heldigvis virker det ikke som om de er misunnelige Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Ikke på en vond måte, jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, men er takknemlig for hva jeg har fått og synes det er trist at de ikke har vært like heldige som meg. Hva tenker dere småtroll?Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Jeg har kun en bror og vi ligner ikke i det hele tatt så har ikke tenkt over hvem som er den såkalt peneste. Men jeg har en datter på 18 år, henne kan jeg innimellom sitte å se på og tenke over hvor pen hun er. Det er ikke bare noe jeg som mor mener det altså. Vet hun ligner på meg får høre det ganske ofte, jeg pleier å si at hun er en penere utgave av meg. Tror det er ganske vanlig å innimellom tenke over utseende til andre i familien om det er søsken eller andre relasjoner.Anonymous poster hash: a7375...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #60 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det har jeg virkelig ikke tenkt på.... Nå er jeg og så heldig at jeg har 3 brødre som på hver sin måte er veldig kjekke menn som ikke har noen form for problemer med utseendet sitt, og jeg sliter ikke jeg heller. Det er ikke normalt å tenke mye på om man er penere enn sine søsken. Det grenser inn til en psykisk lidelse, om man ikke allerede har fått en psykisk lidelse. Anonymous poster hash: 6d9c2...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå