makkapakka Skrevet 15. oktober 2015 #21 Del Skrevet 15. oktober 2015 dårlig forsøk på å være morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #22 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg og mine to søstre er veldig ulike, ingen er stygge. Men, jeg har siden jeg var barn fått høre at jeg er den "pene". De andre to fikk alltid skryt for hvor flinke de var, mens jeg f.eks fikk høre; "du har så vakre øyne du". Jeg skulle gjerne byttet ut dette med flere av egenskapene til søstrene mine. Den ene er kjempetøff- jeg er redd for ALT og den andre er skoleflink- jeg er midt på treet (hvis jeg anstrenger meg). Utseendet betyr ekstremt lite når man kommer til kort på mange andre felt. Anonymous poster hash: 77038...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #23 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har vært heldig med utseende fra naturens side pluss at jeg tar ganske bra vare på kroppen min og er flink til å kle og sminke meg riktig. Mine søsken er egentlig bare halvsøsken har ikke vært like heldige. De er ikke stygge, de har bare ikke vært like heldige som meg. Heldigvis virker det ikke som om de er misunnelige Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Ikke på en vond måte, jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, men er takknemlig for hva jeg har fått og synes det er trist at de ikke har vært like heldige som meg. Hva tenker dere småtroll? Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Nei, det tenker jeg absolutt ikke over, syns det høres ganske tåpelig ut. Det jeg kan si er, at jeg har en bror som er veldig smart - og jeg skulle ønske jeg var like smart som ham. Å være pen ser jeg ikke på som et fortrinn, mer som en byrde. Jeg har ofte fått kommentarer av familie, slekt og bekjente om at jeg er så pen og bla bla bla, men det gjør meg litt dårlig, hvorfor fokusere så mye på utseende? Gode egenskaper som å være snill, åpen, empatisk, god, inkluderende, flink, skarp, er egenskaper som er mye viktigere enn utseende. Utseende er bare innpakningen, det er det som er inni som er spennende og viktig. Anonymous poster hash: 74557...d1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #24 Del Skrevet 15. oktober 2015 Tar denne som anonym. Ja, jeg tenker over det. Det hender til og med jeg har dårlig samvittighet for det. Helt irrasjonelt, så klart. Anonymous poster hash: 28e15...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #25 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ja, det har jeg tenkt. Har søstre. Jeg er generelt en del penere, men når det er sagt synes jeg de er heldige fordi de har fått finere hår og er høyere enn meg. Anonymous poster hash: b6674...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #26 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hvem av dere er smartest i flokken da? Anonymous poster hash: 22195...3f9 Finnes mange forskjellige smartheter TS Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #27 Del Skrevet 15. oktober 2015 Tar denne som anonym. Ja, jeg tenker over det. Det hender til og med jeg har dårlig samvittighet for det. Helt irrasjonelt, så klart. Anonymous poster hash: 28e15...8e7 Jeg har også kjent et snev av dårlig samvittighet overfor min søster fordi hun ikke har vært like heldig med utseende. Men ikke nå lenger, da vi ikke har vært venner på flere år. Hun er ikke snill, så da bryr jeg meg ikke. Anonymous poster hash: f634d...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #28 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har vært heldig med utseende fra naturens side pluss at jeg tar ganske bra vare på kroppen min og er flink til å kle og sminke meg riktig. Mine søsken er egentlig bare halvsøsken har ikke vært like heldige. De er ikke stygge, de har bare ikke vært like heldige som meg. Heldigvis virker det ikke som om de er misunnelige Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Ikke på en vond måte, jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, men er takknemlig for hva jeg har fått og synes det er trist at de ikke har vært like heldige som meg. Hva tenker dere småtroll? Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Vi tenker: jammen er jeg glad jeg fikk en god porsjon høyere IQ enn den fjolla av ei søster jeg har. Anonymous poster hash: 01997...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #29 Del Skrevet 15. oktober 2015 Finnes mange forskjellige smartheter TSAnonymous poster hash: 7095b...bb9 ....åh, mener du å selge deg billig gjennom å fokusere på utseendet ditt i enhver anledning? Haha , du kommer ikke veldig langt med det. Kun til et vist punkt. Ofæg selvfølgelig blir du knust av en som har godhjertet personlighet og er penere enn deg. Stusslig blir det også når du blir eldre og forfaller og de mindre pene rundt deg lever lykkelig fordi de også utviklert en elskverdig personlighet.... imotsetning til visse andre. Skjerp deg.Anonymous poster hash: df9d8...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 15. oktober 2015 #30 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg og broren min ser svært forskjellig ut . Eneste jeg har tenkt på er at så heldig vi har vært med to armer og ben og et hode mellom skuldre som virker . Vil si at begge ser helt ålreite ut . På en god dag pen / kjekk . På en dårlig dag - ikke så veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 15. oktober 2015 #31 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har alltid fått høre at jeg er penest. Men søsteren min er også veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. oktober 2015 #32 Del Skrevet 15. oktober 2015 Med tanke på at jeg bare har en bror har jeg aldri sammenlignet meg utseendemessig med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 16. oktober 2015 #33 Del Skrevet 16. oktober 2015 Mulig du kan føle at det gir det mange fordeler, men det er overfladisk. I det lange løp vinner det å være pen på innsiden 1000x mer, det er det som teller her i livet! Ekte varer er best og lengstlevende! Anonymous poster hash: 4685c...ca2 Det kan også gi mange ulemper. For eksempel kan en pen jente tiltrekke seg menn som ikke ser etter en likeverdig partner. En kan også tror at en ikke trenger så mye annet i livet, og vil få en knekk senere i livet. Jeg har sett mange pene jenter gå til grunne av alkohol og bitterhet . Mitt inntrykk er at den gjennomsnitts pene jenta med god hjerne og stabil psyke klarer seg best. med hilsen fra: Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #34 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har alltid fått høre at jeg er penest. Men søsteren min er også veldig pen Jeg lurer bare på hvilke mennesker dere omgir dere med, som forteller dere at "DU er penest!" Virker så sært og lite oppegående å si sånt. Anonymous poster hash: 74557...d1e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #35 Del Skrevet 16. oktober 2015 Tenker jo på det i relevante situasjoner. Bruker nok ikke mer tid enn andre, alle titter jo litt. Noen fordi de er misfornøyde og andre fordi de er fornøyde TS Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Hvilke situasjoner er det? Er det noen som sier til dere at du er den peneste, mens søstre hører på? Anonymous poster hash: d1a80...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #36 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hvilke situasjoner er det? Er det noen som sier til dere at du er den peneste, mens søstre hører på? Anonymous poster hash: d1a80...411 Mamma kan snakke om hvor heldig jeg er som har arvet pappas kinnben(bare jeg som har dem) ellers så merker jeg jo at jeg får mye mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn enn mine søsken selv om de er single. Selvsagt ingen som har sagt til meg at jeg er penere enn mine søsken. TS Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christinevb Skrevet 16. oktober 2015 #37 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg og søstra mi er veldig ulike, men samtidig veldig like. Jeg har langt, veldig tykt, blondt-ish hår, blå øyne, store pupper og former. Hun har langt, tynt, mørkt hår, brune øyne, ganske tynn og fin kropp og tan. Jeg vil si vi utfyller hverandre, og at vi begge er like pene. Bortsett fra at fargene våre er motsetninger til hverandre, er ansiket vårt veldig likt, og vi likner veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #38 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har bare halvsøsken, er 28 år. Min eldste søster blir 16 år. Mine to andre fra faren min sin side er 13 og 10 år, så er ikke mye å "konkurrere" med der akkurat! Jeg ser veldig lik ut som moren min (det er ikke negativt om dere noen gang så moren min). Ikke at jeg prøver å virke overfladisk, nå ser jeg objektivt på dette, men jeg er veldig pen, kanskje vakker. Har også hørt det gjennom hele livet og det begynner å bli litt irriterende! Søsteren min på 15 er veldig pen hun også, men vi har to helt forskjellige pen-utseende. Hun er en skikkelig miks mellom moren min og stefaren min. Det er flere ting jeg misunner henne litt, som de naturlig fyldige leppene, rompa som ser alltid bra ut (til og med bittelitt stor), osv. Jeg blir så irritert på henne, for hun liker ikke leppene sine, de som er SÅ fine, og hun får SÅ mange komplimenter om dem! Hun får også komplimenter om utseendet sitt altså. Men ikke på skolen hennes... der er hun er ikke helt like pen på innsiden som på utsiden hehehe Anonymous poster hash: fca4c...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #39 Del Skrevet 16. oktober 2015 Mamma kan snakke om hvor heldig jeg er som har arvet pappas kinnben(bare jeg som har dem) ellers så merker jeg jo at jeg får mye mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn enn mine søsken selv om de er single. Selvsagt ingen som har sagt til meg at jeg er penere enn mine søsken. TS Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Det er bare det at du synes/mener/tenker/tror/er overbevist om at du er penere enn dem? Anonymous poster hash: 481cf...74c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2015 #40 Del Skrevet 17. oktober 2015 Så til saken, er det unormalt å tenke over at man er penest? Ikke på en vond måte, jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, men er takknemlig for hva jeg har fått og synes det er trist at de ikke har vært like heldige som meg. Hva tenker dere småtroll? Anonymous poster hash: 7095b...bb9 Jeg har egentlig aldri tenkt noe over det. Jeg har en bror som er åtte år eldre enn meg og han har en hjerneskade som jeg tror er grunnen til at han ikke "ser ut som" alle andre. Man kan på en måte se at det er noe som "ikke stemmer".. Men jeg tror at dersom han var det vi definerer som "normal", så hadde han kanskje hatt litt mer åpne øyne og andre trekk i ansiktet. Ut ifra det er det vanskelig å annse noen av oss som "den peneste". Han ligner på mamma og jeg har en del trekk i ansiktet og ca lik kroppsform som min farmor samtidig som jeg har fått mye etter pappa utseende messig også. (Har faktisk fått høre det av noen av hans kolegaer) Jeg tror uansett jeg vil si at han er den pene av oss rett og slett fordi det er urettferdig å sammenligne en "frisk" med en "syk" OG fordi han i mine isblå øyne er en vakker skapning. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå