Gå til innhold

Kvitte meg med "venninde"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden videregående har eg hatt ei "venninne" som eg ikkje alltid har hatt et godt forhold te...  Eg vett helt ærlige ikkje hvorfor eg har holdt ut så lenge med ho som eg har, men har mykkje med at ho heng med dei samme som eg. Ho slenge dritt om alt og alle,inkludert mine venner MENS dei sitte der til og med! Ho er ganske manipulerende av seg,så pluttselig går ho fra å være kjempe kjerring til verdens skjønnaste som bare vil deg godt,så me får dårlig samvittighet for å være sinte på ho. :( Og neste dag så rakker ho ned på deg for alt du gjør og framstiller seg sjøl som verdensmester. Er du dårlige, så er ho dødssyk. Er du lei deg, så er ho ti ganger så lei seg og med ti ganger så god grunn. I det siste har ho vært i en konflikt med ei venninne, og ho har vært helt jævlige å ha med å gjøre. Så eg har gått tom for sjanser å gi ho,rett og slett. Ho har også snakket drit om meg!!  :dry:  Er me 14 liksom.....

Problemet er at ho er venner med mange i min omgangskrets, og at det derfor er vanskelig å unngå ho når det er fester o.l. Eg har nettopp flytta til sørlandet for å være lærling, so eg ser ho ikkje så mykkje som eg gjorde, men det er et problem når eg reiser hjem i helger og sånt, det er liksom vanskelig å planlegge nåke med felles venner uten at hun får vite om det. Eg e møkk lei heile kjerringa og gidd ikkje oppførselen hennes mer! :sur:  :sur: Samtidig så er eg for voksen for å skape drama, så vil helst gjøre det litt "diskre" om det er mulige.  

???NOEN TIPS? Hjelp! Eg e desperat!  :sinna:

Anonymous poster hash: 99163...08c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt siden videregående har eg hatt ei "venninne" som eg ikkje alltid har hatt et godt forhold te... Eg vett helt ærlige ikkje hvorfor eg har holdt ut så lenge med ho som eg har, men har mykkje med at ho heng med dei samme som eg. Ho slenge dritt om alt og alle,inkludert mine venner MENS dei sitte der til og med! Ho er ganske manipulerende av seg,så pluttselig går ho fra å være kjempe kjerring til verdens skjønnaste som bare vil deg godt,så me får dårlig samvittighet for å være sinte på ho. :( Og neste dag så rakker ho ned på deg for alt du gjør og framstiller seg sjøl som verdensmester. Er du dårlige, så er ho dødssyk. Er du lei deg, så er ho ti ganger så lei seg og med ti ganger så god grunn. I det siste har ho vært i en konflikt med ei venninne, og ho har vært helt jævlige å ha med å gjøre. Så eg har gått tom for sjanser å gi ho,rett og slett. Ho har også snakket drit om meg!! :dry: Er me 14 liksom.....

Problemet er at ho er venner med mange i min omgangskrets, og at det derfor er vanskelig å unngå ho når det er fester o.l. Eg har nettopp flytta til sørlandet for å være lærling, so eg ser ho ikkje så mykkje som eg gjorde, men det er et problem når eg reiser hjem i helger og sånt, det er liksom vanskelig å planlegge nåke med felles venner uten at hun får vite om det. Eg e møkk lei heile kjerringa og gidd ikkje oppførselen hennes mer! :sur::sur: Samtidig så er eg for voksen for å skape drama, så vil helst gjøre det litt "diskre" om det er mulige.

???NOEN TIPS? Hjelp! Eg e desperat! :sinna:

Anonymous poster hash: 99163...08c

Allier deg med de nærmeste venninnene dine. Det høres stygt ut å stenge noen ute, men denne dama høres ikke ut som en god venn. Du må nok bare akseptere at denne dama er på større fester der mange er med, men om du bare vil henge med to-tre venninner kan du si ifra at du ikke vil treffe X. Det er mulig det kommer ut at du unngår henne, men da får du ta det som en kvinne og være ærlig. Det går fint an å avslutte vennskap som ikke er godt for deg.

Anonymous poster hash: e7d4a...054

Skrevet

Glem Syria-krisen, det er rød alarm et sted på Vestlandet..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ________
. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,
. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`\

Skrevet

Kutt kontakten. Du trenger ikke lage noen krangel, bare kutte henne ut. Så kan hun selv få lure på hva som har skjedd.

Anonymous poster hash: 6d6c2...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...