Gå til innhold

Føler jeg har mistet mange fordi jeg har gjort det bra.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble mor veldig tidlig. Ble dømt av de aller fleste, og livet mitt var "ødelagt". Fullførte videregående og fortsatte rett på høyere studier, startet et lite firma og har nå bedre utdannelse og endel mer penger enn de fleste jeg kjenner/kjente.

Nå er det mange som snakker om meg "igjen". At jeg kun er opptatt av materielle ting osv. Men det er jeg som feks tilbringer høytider ved å jobbe frivillig, gir penger til veldedighet, kjøper mat/gir penger til noen av de jeg ser sliter i sentrum.

Virker som mange er skuffet fordi det ikke ble som de forespeilet seg.

Merker at mange har trukket seg unna, er det noe jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 6cbc1...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du gjort for vennene dine da?

Nesten alltid jeg som feks ringer eller sender sms. Hvis det var slikt du tenkte på?

Vet jeg noen sliter, så tar jeg alltid kontakt for å vise at jeg bryr meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alltid jeg som feks ringer eller sender sms. Hvis det var slikt du tenkte på?

Vet jeg noen sliter, så tar jeg alltid kontakt for å vise at jeg bryr meg.

Var det jeg tenkte på så da har jeg ingen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at ikke de er like veldedige som deg? Hva jeg donerer av klær, hvem jeg gir penger, hvor mange timer jeg har brukt på å lage mat for den lokale frivilligsentralen er ikke akkurat noe jeg averterer.

Hvorfra får du informasjon om at de snakker om deg/hva de snakker om?

Anonymous poster hash: 08711...a88

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble mor veldig tidlig. Ble dømt av de aller fleste, og livet mitt var "ødelagt". Fullførte videregående og fortsatte rett på høyere studier, startet et lite firma og har nå bedre utdannelse og endel mer penger enn de fleste jeg kjenner/kjente.

Nå er det mange som snakker om meg "igjen". At jeg kun er opptatt av materielle ting osv. Men det er jeg som feks tilbringer høytider ved å jobbe frivillig, gir penger til veldedighet, kjøper mat/gir penger til noen av de jeg ser sliter i sentrum.

Merker at mange har trukket seg unna, er det noe jeg kan gjøre?

Jeg føler at hele innlegget stinker: "Jeg er bedre enn andre" 

Anonymous poster hash: c8421...ec3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor valgte du å bli mor så tidlig da?

Er det relevant for spørsmålet?😳 Er jo snart 15 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det relevant for spørsmålet? Er jo snart 15 år siden.

Jeg mener hvorfor velger noen det når de vet de blir dømt av folk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missunnelse kanskje?

Så flott at du har klart det bra. Det er dumt at andre snakker negativt om det. Vi føler vel alle at vi har behov for å høre av andre at vi har klart oss bra. 

Det du kan gjøre er å rose andre for det de har gjort/gjør. Få dem til å føle seg stor. Mange sliter jo med det å få barn. Det er ikke så veldig gøy å høre på forelder som snakker såååå mye om sitt barn for de som selv ikke har barn. Lytt på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at mange har trukket seg unna, er det noe jeg kan gjøre?Anonymous poster hash: 6cbc1...2d2

Du har klart deg godt hittil i livet. Fortsett med det. Det kan inkludere å glemme gamle vennskap som i dag ikke gir deg noe. Venner som ikke unner deg suksess er ikke ordentlige venner. Veldig mange opplever å miste venner i ungdomsårene, nettopp pga livssituasjon og fordi vi endrer oss og utvikler personligheten vår da. De som ikke har brydd seg da du fikk barn eller da du gjorde positive ting for deg selv som har bært frukter, de kommer ikke rekende nå heller. Mitt tips er å gå videre i livet. Finn deg nye venner.

Anonymous poster hash: abbf8...a98

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...